کد خبر: 289073
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۵:۴۶:۰۰
| |

معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری:

تریبون‌های رسمی ترویج خشونت را متوقف کنند

معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با محکوم کردن و مذمت خشونت و افراطی‌گری و ترور در صفحه اینستاگرام خود و با انتقاد از افزایش خشونت‌ها نوشت: تریبون‌های رسمی به خود آیند و با تغییر اولویت ترویج خشونت را متوقف کنند.

تریبون‌های رسمی ترویج خشونت را متوقف کنند
کد خبر: 289073
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۵:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری روز یکشنبه در صفحه اینستاگرام خود اظهار داشت: از نیوزیلند و سریلانکا گرفته تا عربستان و ...هیچکس در امان نیست؛ دیروز نوبت به طلبه مظلوم همدانی رسید و امروز ضارب در آتشی که خود برافروخته بود، سوخت.


وی ادامه داد: بارها در محکوم کردن و مذمت خشونت و افراطی گری و ترور، تحت هر عنوان و لوایی و با هر توجیحی داد سخن داده شده است، اما عطش سیری ناپذیر هیولای خشم و نفرت و قربانی گرفتن بی وقفه آن، هر لحظه نهیب می زند که ای انسانها چه نشسته اید که دیر یا زود این آتش زیر خاکستر گریبان همه تان را خواهد گرفت؟!


مولاوردی اضافه کرد: مناسب ترین تعبیر را در مورد این جنایت در یکی از نوشته هایی که امروز بازنشر شده بود، دیدم، این بود: «نفرت کور» و «شادمانی های سیاه» و به ویژه «کوری خودخواسته ای» که عامدانه یا از سر جهل، با فرافکنی همه، بار این فاجعه را «بر گرده باز بودن فضای مجازی» سوار می کند و دیوار کوتاه «جریان آزاد اطلاعات» را نشانه می رود تا طبق مشی و عادت همیشگی با پاک کردن صورت مساله و ارائه دم دستی ترین راه حل، ضمن اینکه مراقبت کند کوچکترین تلنگری بر وجدان های خفته وارد نشود، از این آب گل آلود ماهی خود را نیز گرفته باشد!


دبیرکل حزب حقوق بشر زنان افزود: غافل از آنکه برای شکستن چرخه این خشونت ها تا دیرتر از این نشده باید کاری کرد کارستان؛ هر کسی می تواند و باید از خود شروع کند و برای رسیدن به صلح درون خود را به آب و آتش بزند تا مقدمات صلح بیرون فراهم شود. مهمتر از همه اینکه تریبون های رسمی به خود آیند و با تغییر اولویت ترویج خشونت را متوقف کنند.


به خاطر خدا دست از این‌ همه نفرت پراکنی و قضاوت و نیت خوانی و ایراد بهتان و رواج خصومت بردارید.
آی آدم ها که بر ساحل نشسته، شاد و خندانید


یک نفر در آب دارد می سپارد جان...

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها