کد خبر: 289085
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۶:۰۵:۱۶
| |

علیاری به برنز آسیا رسید

با کسب مدال برنز آسیا توسط مهدی علیاری،ایران با 4 مدال طلا و 3 مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد، این در حالیست که قهرمانی ایران به باخت کشتی‌گیر ازبک در فینال وزن 97 کیلوگرم گره خورده است.

علیاری به برنز آسیا رسید
کد خبر: 289085
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۸ ۱۶:۰۵:۱۶

اعتمادآنلاین| ‌ در ادامه رقابت‌های 5 وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، مهدی علیاری دارنده مدال‌های برنز جهان ،طلای بازی‌های آسیایی و 2 طلای آسیا، آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها بود که برای کسب مدال برنز آسیا برابر سیزدیکوف از قزاقستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و بر سکوی سوم آسیا ایستاد.

علیاری پیش از این در دور نخست مقابل یوتا نارا از ژاپن با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و در یک چهارم نهایی نیز 9 بر صفر چنگ هائوچن از تایوان را 9 بر صفر شکست داد.وی در نیمه نهایی برابر اوزور ژوزوپبکوف نفر سوم بازی‌های آسیایی از قرقیزستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه 7 بر 5 شکست خورد و به رده‌بندی رفت.

به این ترتیب در پایان این رقابت‌ها، محمدرضا گرایی در 72، سعید عبدولی در 82، حسین نوری در 87 و امیر قاسمی منجزی در 130 کیلوگرم صاحب 4 مدال طلا شدند و سامان عبدولی در 63 ، محمدعلی گرایی در 77 و مهدیعلیاری در 97 کیلوگرم به 3 مدال برنز رسیدند.رضا خدری در وزن 55 کیلوگرم پنجم شد و مهرداد مردانی در 60 و حامد تاب در 67 کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ایران با کسب این نتایج با 165 امتیاز فعلاً در صدر قرار دارد و ازبکستان نیز با 143 امتیاز در رده دوم جای گرفته است، این در حالیست که ازبکستان یک فینالیست در وزن 97 کیلوگرم دارد و اگر کشتی‌گیر ازبک به مدال طلا برسد، ازبکستان با 168 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود خواهد کرد و ایران در رده دوم جای می‌گیرد اما در صورت باخت کشتی‌گیر ازبک، ایران به عنوان قهرمانی خواهد رسید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها