کد خبر: 289310
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۲:۲۱:۳۸
| |

اقلام مورد نیاز اتباع خارجی آسیب‌دیده در سیل اخیر تامین می‌شود

مدیر کل امور اتباع خارجی و مهاجرین وزارت کشور از رسیدگی به اتباع خارجی آسیب دیده و تامین اقلام مورد نیاز این افراد در حادثه سیل اخیر در کشور خبر داد.

اقلام مورد نیاز اتباع خارجی آسیب‌دیده در سیل اخیر تامین می‌شود
کد خبر: 289310
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۲:۲۱:۳۸

اعتمادآنلاین| ‌ محمد محمودی در جلسه ارائه گزارش بازدید دفاتر سازمان ملل در مناطق سیل زده که صبح امروز با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی - وزیر کشور ، اسماعیل نجار- رئیس سازمان مدیریت بحران، هماهنگ کننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران و نمایندگان قرارگاه بازسازی و نوسازی وتعدادی از سفرای خارجی مقیم تهران برگزار شد، اظهار کرد: در حادثه سیل که اتفاق افتاد تعدادی از اتباع خارجی و مهاجرین نیز در استان‌های سیل‌زده ساکن بودند که از این وضعیت بی‌نصیب نبودند و دچار آسیب‌هایی شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی‌هایی که با کمیساریا و سازمان‌های بین‌المللی و سمن‌ها داشتیم توانستیم اقلام اولیه مورد نیاز اولیه آنان را تامینو برایشان ارسال کنیم. ارسال اقلام مورد نیاز از 5 فروردین ماه امسال آغاز شد و تا دیروز ادامه داشت.

حدود 38 مرحله بازدید از مناطق سیل‌زده توسط نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی و سمن‌ها صورت گرفت.

مدیر کل امور اتباع وزارت کشور در پایان اظهار کرد: حدود 20 نوع کالا و هزاران قلم کالا برای اتباع و مهاجرین که در این استانها دچار حادثه شده بودند به همراه اقلام دیگری که مردم آسیب دیده نیاز داشتند توسط سازمان‌ها و سمن‌ها ارسال شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها