کد خبر: 289341
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۳:۰۴:۱۶
| |

سیلی زدن مسافر به کارمند مترو در چین + ویدئو

زنی که در یکی از ایستگاه‌های متروی چین به دلیل عبور نکردن از گیت امنیتی از ورودش به داخل مترو جلوگیری شده بود، در عملی زشت اقدام به سیلی زدن به کارمند مترو کرد.

سیلی زدن مسافر به کارمند مترو در چین + ویدئو
کد خبر: 289341
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۳:۰۴:۱۶

اعتمادآنلاین| زنی که در یکی از ایستگاه‌های متروی چین به دلیل ممانعت مأمور مترو از ورودش به داخل مترو اقدام به سیلی زدن به این مأمور کرده بود، توسط پلیس دستگیر شد. این زن که به دلیل دیر رسیدن به محل کارش از عبور از گیت امنیتی خودداری کرده بود و قصد داشت وارد مترو شود، با ممانعت مأمور مترو مواجه شد.

در حالی که عبور زنان با کیف به امری عادی در ایستگاه‌های چین تبدیل شده است، این زن با ماموری مواجه شده بود که اجازه عبور به او نمی‌داد. این زن جوان که کیفش را در دست داشت و اصرار داشت کیفش پر از غذا است و نگران است که اسکن کیف موجب سمی شدن غذای داخل کیفش شود، شک بیشتر مامور مترو را برانگیخت. در ادامه درگیری لفظی این دو نفر شدید شد و این زن ناگهان اقدام به سیلی زدن به مامور کرد. این اتفاق در یکی از ایستگاه‌های متروی شهر ووهان چین رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته مترو تهیه و منتشر شده است، چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو این زن جوان در حال ورود به داخل مترو دیده می‌شود. این زن که یک کیف در دست داشت با اصرار مامور مترو برای عبور از گیت امنیتی مواجه شد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که به دلیل ممانعت مامور مترو این زن چند ضربه سیلی به صورت مامور می‌زند.

سیلی زدن این زن به صورت مامور مترو موجب دخالت ماموران پلیس مترو شد و آن‌ها اقدام به بازداشت این زن کردند. در ادامه ویدئو این زن در حالی که توسط ماموران پلیس بازداشت شده و در حال انتقال به مرکز پلیس است دیده می‌شود.

پس از بازجویی اولیه این زن پذیرفت که به دلیل نگرانی‌اش در مورد دیر رسیدن به محل کار قصد داشت بدون عبور از گیت امنیتی وارد مترو شود که ممانعت مامور موجب عصبانیت او و در نتیجه سیلی زدن به صورت مامور شد. رئیس متروی چین نیز در این باره گفت: «مامور مترو وظیفه قانونی خود را انجام می داد. این زن اصرار داشت در داخل کیفش غذا گذاشته است. مامور مترو در انجام وظیفه خود از او خواست تا از گیت امنیتی عبور کند که با اقدام زشت این زن روبرو شد. قرار نیست هر فردی وقتی از او خواسته شد به قانون احترام بگذارد اقدام به ضرب و شتم مامور قانون کند.»

گفتنی است؛ این زن باید پنج روز در بازداشتگاه بگذراند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها