غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه‌قضاییه:

رییس قوه‌قضاییه به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند/ اعلام تغییرات در دستگاه قضایی

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه گفت: جمعی از مسئولان قضایی در روز سه‌شنبه و قبل از حضور ریاست قوه قضاییه در استان سیستان و بلوچستان، به آن استان سفر می‌کنند و موضوعات استان را بررسی خواهند کرد و نهایتا در جلسات متعدد و فشرده‌ای که روز چهارشنبه با حضور ریاست قوه قضاییه در این استان برگزار خواهد شد.

رییس قوه‌قضاییه به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند/ اعلام تغییرات در دستگاه قضایی
کد خبر: 289393
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۵:۰۲:۳۲

اعتمادآنلاین| غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه نشست مسئولان عالی قضایی در جمع خبرنگاران بیان کرد: فرا رسیدن روز کارگر و روز معلم را به همه کارگران عزیز و به همه استادان و معلمان و فرهیختگان که حق بزرگی بر جامعه اسلامی دارند، تبریک عرض می‌کنم و قدردان زحمات یکایک کارگران و معلمان جامعه اسلامی خود هستیم.

وی افزود: ریاست قوه قضاییه در ادامه برنامه‌ سفرهای استانی خود در سومین سفر در معیت اعضای جلسه مسئولان عالی قضایی، روز چهارشنبه هفته جاری در استان سیستان و بلوچستان حضور می‌یابد. ریاست قوه قضاییه در این مدت اندک در اولین سفر استانی خود به استان گلستان و در دومین سفر به استان خوزستان رفته و در این سفرها سرکشی از مناطق سیل زده را انجام داده است.

اسماعیلی تصریح کرد: جمعی از مسئولان قضایی در روز سه شنبه و قبل از حضور ریاست قوه قضاییه در استان سیستان و بلوچستان، به آن استان سفر می‌کنند و موضوعات استان را بررسی خواهند کرد و نهایتا در جلسات متعدد و فشرده‌ای که روز چهارشنبه با حضور ریاست قوه قضاییه در این استان برگزار خواهد شد، موضوعات قضایی استان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات قضایی این منطقه محروم اتخاذ خواهد شد.

سخنگوی قوه قضایه اظهار کرد: در حوزه انتصابات اخیرا از سوی ریاست قوه قضاییه ابلاغ‌های جدیدی صادر شده است که بر این اساس حجت الاسلام و المسلمین مصدق که قبلا معاون اول دادستان کل کشور بود، به سمت معاونت حقوقی قوه قضاییه منصوب شد. همچنین دکتر خداییان که عهده دار سمت معاونت حقوقی قوه قضاییه بود به عنوان معاون رئیس قوه قضاییه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب شد. همچنین دکترتویسرکانی که قبلا عهده دار سمت ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بود به عنوان مشاور ریاست قوه قضاییه منصوب شد.

وی بیان داشت: علی القاصی مهر، ریاست کل دادگستری استان فارس که سابقه مدیریت در حوزه استان به عنوان رئیس کل دادگستری و هم دادستان مرکز استان را داشته، به عنوان دادستان عمومی و انقلاب تهران منصوب شد و جعفری دولت آبادی که ده سال متمادی و در شرایط سخت عهده دار دادستانی عمومی و انقلاب تهران بود، به عنوان مستشار دادگاه عالی انتظامی قضات که یکی از عالی‌ترین مراجع قضایی کشور است، منصوب شد.

اسماعیلی گفت: حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی معاون قضایی دادگستری استان فارس نیز جایگزین علی القاصی مهر، در سمت ریاست کل دادگستری این استان شد.

وی افزود: در مورد برخی از این عزیزان در همین هفته و برخی از آن‌ها در هفته آتی مراسم تکریم و معارفه برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها