کد خبر: 289397
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۵:۰۸:۵۵
| |

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

سهم 35 درصدی ایرلاین‌های داخلی در پروازهای ایران – ترکیه

علی عابدزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سهم ایرلاین‌های داخلی در انجام پروازهای ایران - ترکیه 35 درصد است، عنوان کرد: باقی ماندن من در سمت ریاست سازمان هواپیمایی با خداست.

سهم 35 درصدی ایرلاین‌های داخلی در پروازهای ایران – ترکیه
کد خبر: 289397
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۵:۰۸:۵۵

اعتمادآنلاین| علی عابدزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران در حاشیه هشتمین اجلاس دوجانبه ایران و ترکیه درباره تحریم‌های سوختی علیه ناوگان ایران و توافق با ترکیه برای کاهش این تحریم‌ها گفت: از جزئیات آن نمی‌توان صحبت کرد اما هر آنچه که به نفع کشور باشد را پیگیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: ایران در شرایطی قرار دارد که نباید اجازه دهد ارتباطاتش با دنیا کاهش پیدا کند و این ضعف را برطرف سازد. از این رو یکی از توافقات با ترکیه در صنعت هوانوردی در همین راستا بود تا مشکلات پروازی ایران برطرف شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در صنعت هوانوردی بین دو کشور همکاری‌هایی وجود دارد، گفت: در تلاش هستیم تا همکاری‌های هوایی و هوانوردی بین ایران و ترکیه افزایش یابد.

عابدزاده در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه چه تعداد پرواز بین ایران - ترکیه برقرار می‌شود، گفت: بیشترین پروازهای ایران به کشور ترکیه است و در هفته 100 پرواز بین ایران و ترکیه انجام می‌شود که سهم ایرلاین‌های ایرانی در برقراری این پروازها حدود 35 تا 40 درصد است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر کناره‌گیری و حذف شما از ریاست سازمان هواپیمایی صحت دارد، گفت: باقی ماندن من در این سمت با خدا است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها