کد خبر: 289436
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۶:۲۵:۰۰
| |

رئیس سازمان صمت استان تهران:

8000 شکایت خودرویی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد

صادقی از ثبت 11 هزار شکایت از خودروسازان در سال گذشته خبر داد و گفت: 8000 پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

8000 شکایت خودرویی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد
کد خبر: 289436
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۶:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| یدالله صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از ثبت حدود 11 هزار شکایت از خودروسازان و واردکنندگان خودرو در سال گذشته خبر دادو گفت: از این تعداد 8000 پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: به عبارت دیگر شاکیان می‌گویند همه یا بخشی از پول خودروی مورد نظر خود را پرداخت کرده‌اند، اما شرکت‌ها در تحویل خودرو‌های پیش‌فروش شده تأخیر دارند و در مواردی حتی شرکت‌های خودروساز یا واردکننده گفته‌اند خودرویی برای تحویل به خریداران ندارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد: از شکایات انجام شده کار 3000 پرونده نیز در کمیته حل اختلاف نهایی شده است؛ یعنی از شرکت مورد نظر خسارت دریافت کردند، یا شاکی با شرکت مربوطه به تفاهم رسیدند و یا شکایت آنها مبنا و اساس نداشته است.

صادقی اظهار کرد: در پرونده‌هایی که در آنها کمیته حل اختلاف نتواند اختلاف شاکی و شرکت را برطرف کند و یا یکی از طرفین نسبت به رأی کمیته ایراد داشته باشد، پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی فرستاده می‌شود.

وی افزود: در این میان حدود 8000 شکایت محق بوده، اما کمیته حل اختلاف نتوانسته رأیی صادر کند که نظر خریدار و خودروساز یا واردکننده را تأمین کند که پرونده آنها به تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها