کد خبر: 289442
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبر‌های فرهنگی/ ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸

مستند زندگی «مارادونا» در جشنواره شفیلد نمایش داده می‌شود/ حضور اثری از بهمن محصص در «ساتبیز»/ واکنش معاون دادستان کل کشور به توییت مهناز افشار

حضور اثری از بهمن محصص در «ساتبیز»، نمایش مستند زندگی «مارادونا» در جشنواره شفیلد و صحبت‌های امیر نادری در مورد پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر از مهم‌ترین خبر‌های فرهنگی 9 اردیبهشت‌ماه 1398 بود.

مستند زندگی «مارادونا» در جشنواره شفیلد نمایش داده می‌شود/ حضور اثری از بهمن محصص در «ساتبیز»/ واکنش معاون دادستان کل کشور به توییت مهناز افشار
کد خبر: 289442
|
۱۳۹۸/۰۲/۰۹ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یکی از آثار محصص این بار در «ساتبیز» اثر بهمن محصص، از هنرمندان پیشرو در هنرهای تجسمی ایران در حراجی ساتبیز به فروش می‌رسد.

نام خیابان «ج» به زودی تبدیل به جمشید مشایخی می‌شود سردیس جمشید مشایخی و پلاک خیابان «ج» به نام او به زودی رونمایی می‌شود.

«انتقام جویان: پایان بازی» یک رکورد جدید ثبت کرد در حالی که پنج روز از اکران «انتقام‌جویان: پایان بازی» گذشته، فروش این فیلم در سطح جهان از 1.2 میلیارد دلار هم فراتر رفت.

«آصف کاپادیا» بخش‌هایی نانوشته از زندگی «مارادونا» را به تصویر می‌کشد بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند شفیلد انگلستان با نمایش مستند «دیه‌گو مارادونا» ساخته «آصف کاپادیا» افتتاح می‌شود.

دبیر سی‌ و پنجمین جشنواره موسیقی فجر منصوب شد شاهین فرهت با حکم سیدمجتبی حسینی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دبیری سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر منصوب شد.

اگر تقوایی نبود هرگز یاد نمی‌گرفتم فیلم بسازم‌ امیر نادری به بهانه انتخاب تصویری از فیلم دونده ساخته او به عنوان پوستر جشنواره جهانی فجر در یک پیام ویدئویی، گفت: بالاخره فیلم دونده و امیروی فیلم به هر شکلی که بود خودش را از زیر دست و پا نجات داد و بعد از نزدیک به 40 سال به جشنواره فیلم فجر رساند.

واکنش معاون دادستان کل کشور به توییت مهناز افشار چه بود؟ معاون دادستان کل کشور در واکنش به حواشی توییت مهناز افشار گفت:‌ «اقدامات لازم در دستگاه قضایی در حال انجام است و هر کسی هر اقدامی انجام می‌دهد باید پاسخگوی اعمال و رفتارش باشد. سلبریتی‌ها باید خیلی در مطالبی که منتشر می‌کنند، دقت کنند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها