کد خبر: 289512
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۰۸:۴۷:۰۰
| |

اعلام تعرفه خدمات قضایی در سال 98 + جدول

تعرفه و نرخ خدمات حقوقی و قضایی در سال جدید اعلام شد.

اعلام تعرفه خدمات قضایی در سال 98 + جدول
کد خبر: 289512
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۰۸:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| تعرفه و نرخ خدمات حقوقی و قضایی در سال جدید اعلام شد؛ به گونه‌ای که در این جدول تعرفه‌ پروانه وکالت پایه (1)، 8 میلیون ریال، پروانه مترجم رسمی 5 میلیون ریال یا به طور مثال هزینه دادرسی در دعاوی غیرمالی طبق بخشنامه رئیس قوه قضاییه از 400 هزار تا یک میلیون و 800 هزار ریال است.

همچنین هزینه دادرسی موضوع بند 12 ماده 3 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت در مرحله بدوی تا مبلغ 200 میلیون ریال و در مرحله تجدیدنظر 4.5درصد ارزش خواسته است.

هزینه اعتراض و درخواست تجدیدنظر 300 هزار ریال، هزینه رسیدگی به شکایت کیفری علیه صادرکننده چک بلامحل تا مبلغ یک میلیون ریال تعرفه 60 هزار ریالی دارد،هزینه رسیدگی به چک بلامحل نسبت به مازاد تا 10 میلیون ریال، تعرفه‌ای برابر با 300 هزار ریال خواهد داشت و شکایت علیه چک بلامحل تا سقف یکصد میلیون ریال تعرفه 300 هزار ریالی و شکایت علیه چک بلامحل بیش از یکصد میلیون ریال، تعرفه یک در هزار خواهد داشت.

همچنین هزینه اجرای احکام دعاوی غیرمالی و احکامی که محکوم به آن تقویم نشده و هزینه اجرای آرا و تصمیمات مراجع غیر دادگستری تعرفه‌ای از 400 هزار ریال تا یک میلیون و 800 هزار ریال طبق بخشنامه رئیس قوه قضاییه خواهند داشت.

عکس تعرفه خدمات قضایی

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها