مهرداد قربانی، وکیل مدافع سیامک و باقر نمازی:

درخواست آزادی مشروط سیامک نمازی با تغییر دادستان تهران

مهرداد قربانی، وکیل مدافع سیامک و باقر نمازی شهروندان ایرانی - آمریکایی که به اتهام جاسوسی و همکاری با دولت آمریکا به 10 سال حبس محکوم شدند، از طرح درخواست آزادی مشروط موکلانش به دنبال تغییر دادستان تهران خبر داد.

درخواست آزادی مشروط سیامک نمازی با تغییر دادستان تهران
کد خبر: 289555
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۰۹:۳۱:۳۰

اعتمادآنلاین| مهرداد قربانی، وکیل مدافع سیامک و باقر نمازی درباره آخرین وضعیت پرونده سیامک نمازی ابیان کرد: موکلم در زندان در حال تحمل کیفر است و اخیراً نیز برای اظهار تسلیت به خاطر درگذشت استاد بهمن کشاورز، گفت و گوی تلفنی داشتیم.


این وکیل دادگستری با بیان اینکه موکلش چهار سال از 10 سال حبس خود را گذرانده است، افزود: با توجه به مدت زمان سپری شده از ایام حبس سیامک نمازی، طبق قانون موکل مشمول آزادی مشروط می شود و به دنبال تغییرات ایجاد شده در دستگاه قضایی و از جمله دادستان تهران، درخواست آزادی مشروط خواهیم کرد.


قربانی در پاسخ به این سئوال که چرا قبلاً درخواست آزادی مشروط را مطرح نکردند؟ اضافه کرد: با توجه به مردود شدن درخواست اعاده دادرسی موکل در دیوان عالی کشور، امیدی به پذیرش درخواست آزادی مشروط نداشتیم اما با توجه به تغییر دادستان تهران، این درخواست را به زودی مطرح می کنیم.


وی در خصوص آخرین وضعیت باقر نمازی نیز گفت: باقر نمازی به واسطه کسالت، بیماری و کهولت سن با نظر کمیسیون پزشکی قانونی در بیرون زندان و تحت درمان به سر می برد.


این وکیل دادگستری با بیان اینکه موکلش طی چهار سال گذشته از مدت ایام حبس اش، یک مرتبه هم به مرخصی نیامده است، افزود: حق هر زندانی است که طبق آئین نامه سازمان زندان ها بتواند به مرخصی بیاید.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها