کد خبر: 289608
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۰:۵۳:۱۷
| |

انتشارات چکه برگزار می‌کند؛

جشن امضای کتاب «سه قصه» با حضور غلامرضا امامی

جشن امضای کتاب «سه قصه» نوشته اومبر تو اکو با حضور مترجم این کتاب، غلامرضا امامی، محسن هجری و بیوک ملکی روز چهار‌شنبه 11 اردیبهشت در غرفه انتشارات چکه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

جشن امضای کتاب «سه قصه» با حضور غلامرضا امامی
کد خبر: 289608
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۰:۵۳:۱۷

اعتمادآنلاین| رونمایی و جشن امضای کتاب «سه قصه» نوشته اومبر تو اکو با حضور مترجم این کتاب، غلامرضا امامی، محسن هجری، نویسنده و بیوک ملکی، شاعر روز چهار‌شنبه 11 اردیبهشت در غرفه انتشارات چکه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.


به گزارش اعتمادآنلاین ، کتاب «سه قصه» با دیباچه ترجمه غلامرضا امامی از زبان اصلی ایتالیایی و پرداخت حق کپی رایت که به فارسی منتشر شده است.


این اثر شامل سه قصه از اکوست و با نقاشی‌هایی از اوجینو کارمی نیز همراه است. قصه اول با نام «بمب و ژنرال» داستانی است از زبان اتم‌های بیچاره‌ای که داخل بمبی اسیرند و فرمانده و ژنرالی که میخواهند به هر بهانه جنگی به پا کنند اما اتمها با همدلی نقشه آن را نقش برآب می‌کنند.


قصه دوم با عنوان «سه فضا نورد» داستان سفر سه فضا نورد مشکوک است که با سفری به مریخ دیداری با ساکنان مریخ می‌کنند.


قصه سوم نیز با عنوان «کره‌ای دیگر» قصه امپراطور مغرور و متکبری است که می‌خواهد به زور تمدن را به کره خوشبخت دیگری صادر کند.


اومبرتو اکو درباره سه قصه گفته است: «این اثر کتابی برای بچه‌ها، بزرگ‌ها و همه کسانی که به قصه نیاز دارند.»


اومبرتو اکو (زاده 5 ژانویه 1932-درگذشته 19 فوریه 2016) نشانه‌شناس، فیلسوف، متخصص قرون وسطی، منتقد ادبی و رمان‌نویس ایتالیایی بود.


کتاب «سه قصه» که مدتی نایاب بود به مناسبت نمایشگاه کتاب، تجدید چاپ شده است. این کتاب در غرفه انتشارات چکه واقع در بخش ناشران کودک و نوجوان، سالن B، غرفه شماره 118 در ساعت 16 روز چهارشنبه 11 اردیبهشت رونمایی خواهد شد.


شرکت در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها