کد خبر: 289629
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۱:۲۳:۳۹
| |

رئیس مرکز فناوری اطلاعات وزارت جهاد خبر داد؛

رونمایی از سامانه اعطای نشان میزان آلایندگی محصولات کشاورزی

احمدی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد: سامانه اعطای نشان میزان آلایندگی محصولات کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی رونمایی شد.

رونمایی از سامانه اعطای نشان میزان آلایندگی محصولات کشاورزی
کد خبر: 289629
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۱:۲۳:۳۹

اعتمادآنلاین| احمدی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهادکشاورزی گفت: با سامانه اعطای نشان میزان آلایندگی محصولات کشاورزی خریداران محصولات کشاورزی از همه اطلاعات ریز و درشت آن محصول مطلع می‌شوند.

سامانه اعطای نشان میزان آلایندگی محصولات کشاورزی صبح امروز با حضور وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان استاندارد در محل وزارت جهاد کشاورزی رونمایی شد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهادکشاورزی گفت: در این سامانه نشان میزان آلایندگی به محصولات کشاورزی اعطا می‌شود و با درج این نشان بر روی محصولات، خریداران محصولات کشاورزی از همه اطلاعات ریز و درشت آن محصول مطلع می‌شوند. اینکه این محصول کجا تولید شده، چه اقداماتی روی آن انجام شده، کجا عرضه یا صادر شده و چه ویژگی‌هایی دارد و می‌توان آن را با محصولات دیگر هم مقایسه کرد.

احمدی همچنین به الکترونیکی شدن فرایند صدور تمام مجوزهای حوزه کشاورزی اشاره کرد و اظهارداشت: زمان دریافت مجوزها، گواهینامه‌ها، پروانه‌ها کاملاً الکترونیکی شده و هیچ گونه نیاز به مراجعه حضوری نیست.

وی افزود: با استفاده از فضای وب، زمان صدور این مجوزها به 7 روز رسیده که در گذشته این اقدامات تا 40 روز زمان می‌برد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت مجوزها، گواهی‌های استاندارد و مجوزهای صادراتی می‌توانند به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت جهاد کشاورزی به آدرس http://eagri.maj.ir مراجعه و پس از ثبت نام، نسبت به ثبت تقاضا برای دریافت مجوز اقدام کنند.

احمدی یادآور شد: از مزایای استفاده از این سامانه می‌توان به کاهش زمان صدور مجوز، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش ترددهای غیرضرور، حذف بروکراسی، تبادل دقیق اطلاعات، کاهش زمان انجام برخی فرایندها و امکان مدیریت یکپارچه در امور مجوزدهی اشاره کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها