با معلم خود عکس بگیرید و به رادیو «پیام» و «آوا» بفرستید

مخاطبان رادیو پیام و رادیو آوا می‌توانند عکس‌های خود را با معلمان خود برای این شبکه‌ها بفرستند تا در رادیو نما به نمایش درآید.

با معلم خود عکس بگیرید و به رادیو «پیام» و «آوا» بفرستید
کد خبر: 289650
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۱:۴۳:۰۸

اعتمادآنلاین| شهرام ملازاده مدیر شبکه‌های رادیویی پیام و آوا گفت: آگاهی، رشد و بالندگی جوامع بشری مدیون هدایت انبیاء، اولیاء الهی و کسانی است که در عرصه علم و دانش و در مسیر حرکت انبیاء در کسوت معلمی به هدایت انسان‌ها همت گمارده‌اند. به همین منظور شبکه رادیویی پیام در راستای گرامیداشت مقام والای معلم در سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته مقام معلم با ویژه برنامه «معلم من» لحظات متفاوتی را برای معلمان سرزمینمان به یادگار خواهد گذاشت.

وی افزود: شنوندگان رادیو پیام به مناسبت هفته معلم در سراسر کشور می‌توانند با رادیو پیام همراه و در خاطره سازی و قدردانی از زحمات معلمان خود نقش ارزنده‌ای ایفا کنند.

ملازاده در پایان گفت: مخاطبان رادیو پیام می‌توانند در هفته معلم ضمن ارسال پیام‌های تبریک خود از طریق سامانه پیام کوتاه 300001047 با معلمان خود عکس گرفته و از سایت رادیو پیام از طریق دیوار مخاطبین عکس‌های خود را ارسال کنند تا با نام خودشان در رادیونمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها