رمان‌های جدید رضا رئیسی در نمایشگاه کتاب

رضا رئیسی از انتشار دو رمان جدید و عرضه آن‌ها در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

رمان‌های جدید رضا رئیسی در نمایشگاه کتاب
کد خبر: 289671
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۲:۱۵:۱۹

اعتمادآنلاین| رمان‌های «تلخی» و «پدر غایب» از سوی انتشارات نقش و نگار منتشر شده و در نمایشگاه کتاب تهران، سالن شبستان مصلا، راهرو 4، غرفه 6 عرضه می‌شود.

رئیسی می‌گوید: هر دو رمان «پدر غایب» و «تلخی» کماکان داستان روزگار اکنون ماست. این دو موضوع از سال 88 به بعد دغدغه ذهنی من شد و به نوعی ادای دین، که پس از نگارش در سال 94 به ناشر و اداره بررسی کتاب ارشاد سپرده شد. با این‌که تا زمان دریافت مجوز نشر آمد و رفت و سختی فراوان کشیدیم، در نهایت اواخر سال 97 موفق به کسب مجوز شدیم.

او متذکر می‌شود: بعد از «قطار 57» کتاب جدیدی از من منتشر نشده بود و بیشتر تجدید چاپ داشتم. روی هم رفته از انتشار هر دو اثر خوشحالم.

در بخشی از رمان «تلخی» آمده است: مادر با لباس مرتب و عصا به دست بالای سرم ایستاده است. دست و پای خود را دراز می‌کنم و با خمیازه‌ای کشدار نیم‌خیز می‌شوم و سر جایم می‌نشینم. نور خورشید مستقیم از پنجره روی صورتم می‌افتد. به مادر علامت می‌دهم که پرده رابکشد. می‌ایستد و لب‌هایش را آهسته می‌جنباند، اماحرفی از او شنیده نمی‌شود. سرم را دوباره روی بالش می‌گذارم. مادر می‌گویدکه برای رفتن حاضر است. شل و وارفته می‌پرسم: کجا؟ جدی و بلند جواب می‌دهد: پیش رئیس‌جمهور.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 14 اردیبهشت‌ماه هر روز از ساعت 10 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها