کد خبر: 289689
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۰:۲۰:۰۰
| |

چرا می‌خواهند علیجانی را به جشنواره جهانی بچسبانند؟

پشت پرده توئیت حسین انتظامی مبنی بر انتشار 45 روزه لیست هزینه ها و درآمدهای کلیه رویدادهای وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکایت از عزم جدی آن وزارتخانه در شفافیت و پاسخگویی به افکار عمومی دارد.

چرا می‌خواهند علیجانی را به جشنواره جهانی بچسبانند؟
کد خبر: 289689
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پشت پرده توئیت حسین انتظامی مبنی بر انتشار 45 روزه لیست هزینه ها و درآمدهای کلیه رویدادهای وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکایت از عزم جدی آن وزارتخانه در شفافیت و پاسخگویی به افکار عمومی دارد. شاید به همین منظور است که میرکریمی بناست قبل از خاتمه موعد مقرر بر خلاف مسئولین جشنواره ملی فجر در خصوص جشنواره جهانی پاسخگو باشد. متاسفانه گزارش ناقص دخل و خرج جشنواره ملی فیلم فجر 66 روز بعد از پایان جشنواره و بطور احتمالا اتفاقی! همزمان با اخبار آغاز جشنواره بین المللی مطرح شد. زمانی که توجه مخاطبان به جشنواره دیگری معطوف شده بود.

مازنی


به گزارش اعتمادآنلاین، اما آنچه در این بین عجیب است این است که به رغم اینکه میرکریمی بارها منابع مالی و اسپانسرهای جشنواره بین المللی فجر را اعلام کرده برخی سعی در القای خبری دارند که در آن یکی از اسپانسر های جشنواره ملی یعنی سجاد علیجانی که این روزها خبرساز شده است را به زور وارد حامیان جشنواره بین المللی فجر کنند.


باید به این خبر احضار میرکریمی به کمیسیون فرهنگی مجلس که توسط سخنگوی کمیسیون مطرح و سپس تکذیب آن توسط مازنی را افزود. نقل قولهای مازنی که از نمایندگان نزدیک به برخی اعضای هیات مدیره خانه سینماست این شبهه را ایجاد می کند که دستهایی در کار است تا به میرکریمی برای استعفا یا قهر فشار آورند تا هزینه تلاش برای برکناری او کمتر شود.


پیش دستی حسین انتظامی و میرکریمی برای شفاف سازی نشان از بازی ظریفی دارد که یکطرف آن ریگی در کفش ندارد و تاکنون سبب شده است که در جهت رونق سینمای ایران در عرصه بین المللی گامهای مناسبی برداشته شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها