کد خبر: 289713
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۳:۴۴:۰۰
| |

بازداشت 2 فروشنده یورو جعلی در تهران

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری دو فروشنده یوروهای جعلی خبر داد و گفت: متهمان با فروش ارزهای جعلی، موجب بازداشت زنی در کشور آلمان شدند.

بازداشت 2 فروشنده یورو جعلی در تهران
کد خبر: 289713
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۳:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ دوست علی جلیلیان دراین باره گفت: پرونده ای به دادخواهی مردی میانسال از دادسرای ناحیه 36 جرایم مالی و ارزی به کلانتری 109 بهارستان ارجاع که شاکی پس از حضور در کلانتری در اظهارات خود، بیان داشت که در 21فروردین ماه سال جاری مبلغ 10 هزار یورو به مبلغ یک میلیارد و600 میلیون ریال از فردی در میدان فردوسی خریداری کرده و مبلغ دو هزار و 500 یورو را همسرش به کشور آلمان انتقال و در آنجا پلیس آلمان پول ها را جعلی تشخیص داده و همسرش را بازداشت کرده اند. پس از آن که با فروشنده تماس گرفته ولی فروشنده جواب نمی دهد.


وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران کلانتری 109 بهارستان شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند، گفت: در تحقیقات پلیسی متهم پرونده در میدان فردوسی دستگیر و تحقیقات پلیسی وارد گام بعدی شد.


جلیلیان اضافه کرد: متهم در بازجویی انجام شده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی اظهار داشت: یوروهای جعلی را از شخصی در ولنجک خریداری کرده که شناسایی متهم دوم پرونده نیز در دستور کار قرار گرفت و پس از مدتی مراقبت های ویژه از مخفیگاه وی در نهایت این متهم نیز در روز گذشته (9 اردیبهشت ماه) در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.


سرکلانتر هفتم افزود: با اعتراف متهمان به همکاری یکدیگر مبنی بر فروش یوروهای جعلی، تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرایم مشابه متهمان و شناسایی سایر همدستان آن ها ادامه دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها