کد خبر: 289763
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۵:۰۹:۰۳
| |

نماینده شرکت ملی نفت ایران خبر داد؛

نخستین معامله بورسی نفت در سال 98/ فروش 70 هزار بشکه نفت خام سنگین

امیرحسین تبیانیان، نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی اعلام کرد: یک میلیون بشکه نفت خام سنگین با قیمت 63.51 دلار عرضه شد که در نهایت 70 هزار بشکه با قیمت 60 دلار 68 سنت معامله شد.

نخستین معامله بورسی نفت در سال 98/ فروش 70 هزار بشکه نفت خام سنگین
کد خبر: 289763
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۵:۰۹:۰۳

اعتمادآنلاین| امیرحسین تبیانیان، نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی درباره اولین عرضه نفت در بورس سال 98 گفت: امروز طبق روال هر هفته یک میلیون بشکه نفت خام ایران در رینگ صادراتی بورس انرژی عرضه شد. عرضه‌های قبلی نفت خام سبک و میعانات بود اما اینبار برای نخستین بار نفت خام سنگین عرضه شد.

وی افزود: یک میلیون بشکه نفت خام سنگین با قیمت 63.51 دلار عرضه شد که در نهایت 70 هزار بشکه با قیمت 60 دلار 68 سنت معامله شد.

نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی تصریح کرد: بنا بر تعهد قانونی که در بودجه 98 برای ما ایجاد شده امسال برای اولین بار نفت خام سنگین را عرضه کردیم ولی فرایند فروش و تسویه تفاوتی با نفت خام سبک ندارد.

وی گفت: به تناسب قیمت‌ها، شرایط و امکان پرداخت خریداران، می‌توانند هر هفته در عرضه‌ها شرکت کنند و شرکت ملی نفت هم خود را متعهد می‌داند هر هفته عرضه را انجام دهد و خریدار به تناسب قیمت بازار هر زمان که امکان داشته باشد نسبت به خرید در بورس اقدام می‌کند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها