حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

نظام هنوز تصمیمی برای خروج از برجام نگرفته است/ نمایند‌گان مجلس می‌توانند از بُعد نظارتی به موضوع برجام ورود کنند

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دو رکن نظارتی کشور بر برجام، گفت: در شرایط کنونی نظام جمهوری اسلامی هنوز تصمیمی برای خروج از برجام نگرفته است.

نظام هنوز تصمیمی برای خروج از برجام نگرفته است/ نمایند‌گان مجلس می‌توانند از بُعد نظارتی به موضوع برجام ورود کنند
کد خبر: 289791
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۰ ۱۶:۲۰:۳۰

اعتمادآنلاین| حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با یادآوری شرایط بین‌المللی برجام و رفتارهای رئیس‌جمهور آمریکا و کشورهای 4+1، بیان کرد: برجام از دو حوزه نظارتی برخوردار است، هیات نظارت بر برجام در شورای عالی امنیت ملی و ذیل نظر مقام معظم رهبری تشکیل شده تا بر روند اجرای برجام و تعهدات طرف‌های مقابل نظارت کند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی هم می‌تواند بر این موضوع نظارت داشته باشد، کما اینکه در این رابطه قانون هم تصویب شده است. بنابراین نمایند‌ه‌های مجلس از بُعد نظارتی می‌توانند به موضوع برجام ورود کنند.

تصمیمات مهم و کلان در ارتباط با برجام در قالب شورای عالی امنیت ملی و تحت نظر مقام معظم رهبری گرفته خواهد شد.


فلاحت پیشه افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تصمیمات مهم و کلان در ارتباط با برجام در قالب شورای عالی امنیت ملی و تحت نظر مقام معظم رهبری گرفته خواهد شد لذا هیچ دستگاهی به صورت مجزا به این موضوع ورود پیدا نمی‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور نظام جمهوری اسلامی هنوز تصمیمی برای خروج ایران از برجام اتخاذ نکرده است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها