کد خبر: 289876
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۰۹:۰۵:۰۰
| |

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

محدودیت‌های ترافیکی 4 روزه در جاده‌های منتهی به شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه 11 اردیبهشت تا شنبه 14 اردیبهشت در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی 4 روزه در جاده‌های منتهی به شمال
کد خبر: 289876
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۰۹:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 11 اردیبهشت تا ساعت 6 روز شنبه 14 اردیبهشت از جاده‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

وی افزود: آمد و شد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 13 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج - چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی با بیان اینکه آمد و شد کلیه تریلر‌ها در جاده هراز کماکان ممنوع است، گفت: رفت و آمد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 11 اردیبهشت و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه 12 و 13 اردیبهشت از جاده هراز ممنوع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها