کد خبر: 289908
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۰۹:۵۱:۰۰
| |

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از مترو تهرانئ خبر داد:

تعیین شرط زمانی برای مسافران مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از مترو تهران درباره حداکثر مدت زمان حضور مسافران و شهروندان در خطوط مترو گفت: براساس برنامه‌ریزی، مسافران حداکثر 107 دقیقه می‌توانند در ایستگاه‌های مترو حضور داشته و از خدمات در نظرگرفته شده برای جابجایی استفاده کنند.

تعیین شرط زمانی برای مسافران مترو
کد خبر: 289908
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۰۹:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از مترو تهران با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای کنترل بیشتر برای ارائه خدمات مناسب‌تر به مسافران و شهروندان اظهار کرد: از این پس برنامه‌ریزی شده تا نسبت به کنترل بلیط مسافران در ایستگاه‌های مترو اقدام شود.

وی افزود: بر همین اساس، تیم و گروهی آموزش‌دیده به صورت رندومی نسبت به رویت بلیط مسافران و شهروندان در ایستگاه‌های مترو اقدام می‌کنند و چنانچه مدت زمان حضور آنها از 107 دقیقه بیشتر باشد قاعدتاً آنها به بیرون از مترو و برای تهیه بلیط مجدد هدایت می‌شوند.

نوبخت گفت: در تمام دنیا این کار انجام می‌شود و شرکت مترو تهران نیز بنا دارد این کار را به صورت منظم و البته با همکاری نیروی انتظامی مستقر در مترو انجام دهد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از مترو تهران و حومه با تاکید بر اینکه اجرای این طرح می‌تواند در راستای خدمترسانی بیشتر به مسافران و شهروندان موثر باشد، گفت: دستورالعمل این طرح نیز آماده شده و هیچ ممنوعیتی برای اجرای این طرح وجود ندارد و کنترل بلیط مسافران می‌تواند برای ارائه خدمات به سایر مسافران دیگر موثر باشد و امیدواریم در این زمینه نیز شهروندان و مسافران با ماموران مترو همکاری و همراهی داشته باشند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها