درخشش علی پهلوان بین 19 هزار آهنگساز جهانی

تک آهنگ «ناب» علی پهلوان (خواننده، آهنگساز، شاعر و ترانه‌سرا) در مسابقه بین‌المللی آهنگسازی سال 2018 از بین 19000 اثر، مقام نخست را در بخش «صدای مردم» کسب کرد.

درخشش علی پهلوان بین 19 هزار آهنگساز جهانی
کد خبر: 289981
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۱ ۱۱:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تک آهنگ «ناب» علی پهلوان (خواننده، آهنگساز، شاعر و ترانه‌سرا) در مسابقه بین‌المللی آهنگسازی سال 2018 از بین 19000 اثر، مقام نخست را در بخش «صدای مردم» کسب کرد.

علی پهلوان که قطعه «ناب» او توانست در مسابقه‌ بین‌المللی آهنگسازی سال 2018 از بین 19000 اثر، به مرحله نهایی راه پیدا کند، درحالی‌که تنها 2 درصد از آهنگ‌ها شانس حضور در این مرحله را داشتند و اکنون پهلوان خبر کسب مقام نخست بخش «صدای مردم» را به مخاطبانش داد که در وب‌سایت این مسابقه به او رأی دادند.

در مرحله نهایی این مسابقه، داوران که ترکیبی از هنرمندان موسیقی (مانند: آدام لمبرت و مارک آنتونی) و مدیران صنعت موسیقی بودند، آهنگ‌های برتر هر سبک را معرفی کردند و قطعه «ناب»، در بخش موسیقی دنیا (آثار غیر انگلیسی‌زبان) شرکت کرد و در بخش دیگری از مسابقه، تمام آثاری که به مرحله‌ نهایی رسیده‌اندف روی سایت اصلی این مسابقه به آدرس songwritingcompetition.com قرار گرفت و به رأی عمومی گذاشته شد که آهنگ ناب علی پهلوان با بیشترین آرا برنده‌ی بخش «صدای مردم» شد.

علی پهلوان با انتشار تصویری از جایزه خود نوشت: «دوستان عزیز و نازنینم، امسال یکی از بهترین کادوهای تولدم رو از شما گرفتم، از شمایی که هرروز رأی دادین تا من بتونم برنده‌ی قسمت صدای مردم در مسابقه‌ی بین‌المللی آهنگسازی بشم. از همتون ممنونم. در این مسابقه 19000 اثر شرکت کرده بود که آهنگ ناب با رأی داوران به فینال راه پیدا کرد و با رأی شما اول شد. سپاس بیکران از همه‌ی شما عزیزان»

گفتنی است؛ علی پهلوان که عضو انجمن حقوق‌ آثار شنیداری و نمایشی استرالیا است، از طریق این انجمن در جریان این مسابقه قرار گرفت و تک آهنگ «ناب» را برای شرکت در مسابقه ارائه داد و در شبکه‌های اجتماعی از طرفدارانش درخواست کرد به این آهنگ برای بخش صدای مردم رأی بدهند و در نهایت این قطعه توانست عنوان نخست بخش «صدای مردم» را کسب کند.

قطعه ناب با شعر، آهنگ و صدای علی پهلوان اواخر مردادماه امسال توسط شرکت ترانه شرقی منتشر شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها