کد خبر: 290190
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۲ ۰۹:۴۳:۵۵
| |

دبیر فدراسیون کشتی:

بلاتکلیفی به نفع کشتی نیست

دبیر فدراسیون کشتی گفت: این وضعیت برای کشتی ایجاد حاشیه می‌کند و سرمربیان تیم‌های بزرگسالان نگران این موضوع هستند، باید مشخص شود در کشتی چه کسی تصمیم گیرنده است.

بلاتکلیفی به نفع کشتی نیست
کد خبر: 290190
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۲ ۰۹:۴۳:۵۵

اعتمادآنلاین| ‎ رضا لایق در مورد اینکه چه زمانی قرار است سرپرست جدید فدراسیون کشتی از سوی وزارت ورزش معرفی شود، اظهار داشت: همه ما منتظر تعیین تکلیف انتخابات هستیم. خود وزارتخانه بیشتر از هر نهادی به شرایط موجود واقف است و می‌تواند تصمیمی بگیرد که به صلاح کشتی باشد. در این زمینه شایعاتی وجود دارد که می‌خواهند در ماه رمضان انتخابات را برگزار کنند و ما هنوز نمی‌دانیم واقعا قرار است چنین اتفاقی بیافتد یا نه. در مصاحبه اخیر شاهرخ شهنازی خواندیم که گفته بود انتخابات کشتی بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود. ما هنوز نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

وی در پاسخ به این سوال که «با توجه به رای آوردن گزینه «انتخاب سرپرست جدید از سوی وزارت ورزش با تایید اعضای مجمع» در سمینار اخیر هیئت ها، آیا امکان رد گزینه معرفی شده از سوی وزارتخانه از طرف مجمع کشتی وجود دارد؟» خاطرنشان کرد: این رای گیری در حضور تعدادی از هیئت‌ها انجام شد و همه اعضای مجمع حضور نداشتند. در این سمینار اعضای مجمع اعلام کردند که با جابه جایی سرپرست فدراسیون با توجه به حضورش در انتخابات، موافقند و یک نفر به عنوان سرپرست جدید انتخاب شود که اعضای مجمع او را تایید کنند. من به عنوان یک کارمند تشکیلات کشتی و دبیر برگزاری مجمع انتخابات، امیدوار هستم که هر چه به صلاح کشتی است، اتفاق بیافتد.

لایق در مورد اینکه آیا تعویق اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از سوی محمد بنا، به دلیل بلاتکلیفی فدراسیون کشتی بوده است، گفت: به هرحال این موضوع برای کشتی ایجاد حاشیه می‌کند و سرمربیان تیم‌های بزرگسالان نگران این وضعیت هستند. محمد بنا دلیل این تصمیمش را به ما نگفت اما اعلام کرد که فعلا برگزاری اردو را عقب می اندازد. غلامرضا محمدی هم با توجه به برنامه‌هایی که تیم ملی دارد، به هم ریخته است. من در اردوی تیم ملی حاضر می‌شوم و احساس می کنم آن انگیزه ابتدایی کمرنگ شده. ما حتی اردوی جوانان مان را هم نمی‌توانیم برگزار کنیم. منتظر هستیم ببینیم وضعیت به چه شکل می‌شود. باید معلوم شود چه کسی در فدراسیون تصمیم گیرنده است. این بلاتکلیفی به نفع کشتی نیست.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها