کد خبر: 290252
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۲ ۱۴:۴۶:۴۰
| |

مربی تیم ملی کشتی آزاد:

در شرایطی بحرانی کنار کشتی قرار گرفتیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: برخی آقایان می‌گفتند چرا سرمربیگری تیم ملی را در این شرایط قبول کرده‌ای، اما حالا مطمئنم که ما چه کار خوبی کردیم و خودم از این تصمیم راضی هستم.

در شرایطی بحرانی کنار کشتی قرار گرفتیم
کد خبر: 290252
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۲ ۱۴:۴۶:۴۰

اعتمادآنلاین| ‌ غلامرضا محمدی در مورد اینکه گفته می‌شود وضعیت موجود کشتی موجب نارضایتی کادرفنی تیم‌های ملی شده، اظهار داشت: اردوی ما که برقرار است و بلافاصله بعد از آسیایی تمرینات را دوباره آغاز کردیم. ما خودمان را وارد بحث‌های انتخاباتی نمی‌کنیم و از همه چیز مهمتر برای ما خودِ کشتی است. ما که اردوهای‌مان را برگزار می‌کنیم و فقط کشتی را می‌بینیم.

وی با اشاره به روزهای اولی که مسئولیت فنی تیم ملی را قبول کرد و مورد انتقاد عده زیادی قرار گرفت، تصریح کرد: پس از اتفاقی که 6 ماه پیش رخ داد، ما در شرایطی بحرانی کنار کشتی قرار گرفتیم و سعی کردیم که وضعیت را سروسامان بدهیم. خداراشکر که تا حدود زیادی هم این اتفاق رخ داد. فرض کنید در این مدت سرمربی هم انتخاب نشده بود و ما عملا 6 ماه را از دست داده بودیم، اگر این وضعیت بود واقعا چه به روز کشتی می‌آمد؟ قطعا همه چیز به هم می‌ریخت. برخی آقایان می‌گفتند چرا سرمربیگری تیم ملی را در این شرایط قبول کرده‌ای، اما حالا مطمئنم که ما چه کار خوبی کردیم و من خودم از این تصمیم راضی هستم. خداراشکر که در این مدت هم خوب نتیجه گرفتیم. کاری که دلی باشد، خدا هم کمک می‌کند که به موفقیت منتج شود.

محمدی ادامه داد: ما همه تلاش‌مان را به کار بردیم که کار درست و طبق برنامه پیش برود، اکنون هم همین روال را دنبال می‌کنیم. مطمئن باشید هر چه به نفع ادامه راه و مسیر انتخاب ملی‌پوشان برای جهانی قزاقستان باشد، همان کار را انجام خواهیم داد. چند روز است در حال بررسی شرایط هستیم تا در مورد روندی که به انتخاب تیم ملی منتهی می‌شود، بهترین تصمیم را بگیریم. همه چیز را هم در این مسیر مد نظر قرار می‌دهیم. فکر می‌کنم باید هر چه سریع تر هم در این خصوص تصمیم بگیریم و مشخص کنیم که تیم به چه صورت انتخاب خواهد شد. در برخی اوزان هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌ایم، با بررسی همه جوانب، تصمیم می‌گیریم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها