وزیر آموزش و پرورش:

دانش‌آموز باید با احساس هویت ملی رشد کند/ جنگ‌های نظامی و اقتصادی پایداری ندارد

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: دانش‌آموز ما باید با احساس هویت ملی رشد کند.

دانش‌آموز باید با احساس هویت ملی رشد کند/ جنگ‌های نظامی و اقتصادی پایداری ندارد
کد خبر: 290281
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۲ ۱۸:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در یادواره شهدای فرهنگی استان همدان گفت: یکی از مهمترین اهداف و کارکردها در آموزش و پرورش هویتیابی و هویت بخشی به دانش آموزان است.

بطحایی با بیان اینکه تامین هویت یکی از مهمترین اهدافی است که دنبال می‌شود، افزود: ما باید هویت بچه‌ها را برای آنها تقویت کنیم و آنها را با هویت خود آشنا کنیم.

وی گفت: در عصر جدید که جنگ‌های نظامی و اقتصادی پایداری ندارد، تنها راهی که امروز زورگویان و استعمارگران برای سیطره بر جامعه به آن رسیده‌اند، تغییر هویت افراد جامعه است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جدی گرفتن جنگ هویت توسط کسانی که می‌خواهند در تعلیم و تربیت نقش ایفا کنند، تصریح کرد: دانش‌آموز ما باید با احساس هویت ملی رشد کند و تربیت پیدا کند.

بطحایی گفت: باید مسوولانه برخورد کنیم و حفظ هویت را طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که نقشه راه‌مان است و ما را به افق‌های روشن در نظام جمهوری اسلامی هدایت می‌کند، برسانیم.

وی با بیان اینکه رشادت شهدا و فرهنگ شهادت برای حفظ و صیانت از این هویت بوده، افزود: شهدا برای حفظ این هویت جان خود را فدا کرده‌اند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها