کد خبر: 290284
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۲ ۱۸:۴۰:۱۰
| |

معاون وزیر ورزش:

فاصله مردم از ورزش زیاد نشود/ بسیج دستگاه‌ها برای فراگیرسازی ورزش

عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: ارتقای وضعیت سلامتی جامعه نیازمند توجه مضاعفی بوده تا فاصله مردم از ورزش زیاد نشده و انس و آشتی اقشار مختلف را با تحرک‌های بدنی سالم شاهد شویم.

فاصله مردم از ورزش زیاد نشود/ بسیج دستگاه‌ها برای فراگیرسازی ورزش
کد خبر: 290284
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۲ ۱۸:۴۰:۱۰

اعتمادآنلاین| عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان ظهر پنجشنبه در سومین همایش ملی تازه‌های پژوهشی در علوم ورزشی گفت: موضوع ورزش و نهادینه کردن آن در جامعه بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و برای گسترش ورزش در جامعه باید تمامی دستگاه‌ها دست به کار شوند.

وی یادآور شد: امروزه شرایط زندگی به نحوی شده که مردم خود به خود از ورزش فاصله گرفتند و باید کاری کنیم که مردم مشتاق به امر ورزش شوند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: ما باید برای پاسخگویی به نیاز جمعیت کشور به ورزش پاسخگو باشیم و در این راستا تمامی دستگاه‌ها و نهادها باید از تمامی ظرفیت خود بهره گیرند.

احمدی یادآور شد: در حال حاضر نیازمند دانش افزایی و ارتقای دانش مردم در ورزش هستیم و حذف فعالیت بدنی از سبد زندگی مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گفته وی توسعه ورزش همگانی باید در محوریت برنامه تمامی دستگاه‌ها قرار گیرد تا با حساسیت و دقت بیشتری برای دستیابی به سلامت عمومی مردم با گرایش مضاعف به ورزش در تلاش بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها