کد خبر: 290496
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۳ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

در قسمت بیست‌وچهارم «سلول گفت‌وگو» ببینید

از حسین‌پور بزرگ تا سایه بزرگ بزرگمهر در گفت‌وگوی «اعتمادآنلاین» با ثنا حسین‌پور

بزرگمهر حسین‌پور دهه پنجاهی و ثنا حسین‌پور دهه شصتی است و این بدان معنی است که بزرگمهر پیشتر از ثنا کارش را شروع کرده است. انگار استادانه و درجه یک کار کردن، خاصیت این خانواده است. ثنا از همان ابتدا کار سختی در پیش داشت، زیرا بزرگمهر از سنین کم، استادانه کار می‌کرد و ثنا قبل از هر چیز باید خود را از زیر سایه بزرگ بزرگمهر خارج می‌کرد تا نه به واسطه خواهر بزرگمهر بودن که به اتکای کارهایش اعتبار پیدا کند.

حجم ویدیو: 38.71M | مدت زمان ویدیو: 00:21:14 دانلود ویدیو
کد خبر: 290496
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۳ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| وقتی اسم بزرگمهر حسین‌پور را می‌شنوم ناخودآگاه، ثنا حسین‌پور را هم به یاد می‌آورم. به ندرت می‌توان خانواده‌ای را یافت که تا این حد در حیطه هنر درجه یک باشند. پیش از همه اینها، پدر بزرگوارشان سرگرم کار نقاشی بود و بر اساس مطالعات تاریخی‌ای که داشت برنامه رادیویی هم می‌نوشت و اجرا می‌کرد (این جمله آخر را همایون حسینیان لو داده است).

بزرگمهر دهه پنجاهی و ثنا دهه شصتی است و این بدان معنی است که بزرگمهر پیشتر از ثنا کارش را شروع کرده است. انگار استادانه و درجه یک کار کردن، خاصیت این خانواده است. ثنا از همان ابتدا کار سختی در پیش داشت، زیرا بزرگمهر از سنین کم، استادانه کار می‌کرد و ثنا قبل از هر چیز باید خود را از زیر سایه بزرگ بزرگمهر خارج می‌کرد تا نه به واسطه خواهر بزرگمهر بودن که به اتکای کارهایش اعتبار پیدا کند.

ثنا قلم بسیار روان و شیرینی دارد. فرم‌هایش دوست‌داشتنی و سوژه‌هایش مانند شخصیت خود او پخته و عمیق‌اند. کمی صحبت با ثنا، مخاطب را متوجه پختگی شخصیتش می‌کند. برای کسانی هم که علاقه به داشتن اطلاعات دیگری از او دارند باید بگویم که ثنا گیاه‌خوار است و حیوانات را دوست دارد. بگذارید ببینم چقدر در مورد ثنا نوشته‌ام؟ خب، فکر می‌کنم در همین حد کافی است و بهتر است بقیه را در گفت‌وگوی ما با او دنبال کنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها