بارش شدید باران در 6 استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در کشور تا روز دوشنبه (16 اردیبهشت) گفت: شدت بارش طی امروز (14 اردیبهشت) در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و غرب زنجان است.

بارش شدید باران در 6 استان کشور
کد خبر: 290618
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۰:۱۷:۳۲

اعتمادآنلاین| ‌ احد وظیفه افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز (14 اردیبهشت) بارش باران، گاهی رعد و برق، رگبار و وزش باد شدید در شمال‌غرب، غرب و جنوب غرب کشور و رگبار پراکنده در استان‌های مرکزی، اصفهان، فارس، بوشهر و دامنه‌های البرز مرکزی و بارش باران در سواحل غربی دریای خزر رخ می‌دهد.

به گفته وی فردا (15 اردیبهشت) رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در شمال‌ شرق، شرق سواحل دریای خزر و در استان‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کرمان و یزد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: طی روز دوشنبه (16 اردیبهشت) بارش پراکنده در استان‌های کرمان، یزد، اصفهان، سمنان، سواحل شرقی دریای خزر، شمال آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی رخ می‌دهد.

وظیفه با اشاره به اینکه شدت بارش امروز (14 اردیبهشت) در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و غرب زنجان است، تصریح کرد: امروز به دلیل وزش باد شدید در کشور عراق و شمال عربستان پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی قبل از بارش در استان‌های خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: روز دوشنبه (16 اردیبهشت) مرکز و شرق خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (15 اردیبهشت) نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 28 و 19 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می شود همچنین آسمان پایتخت روز دوشنبه (16 اردیبهشت) کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است و حداکثر دما در این روزبه 28 درجه سانتیگراد و در خنک ترین زمان به 18 درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها