کد خبر: 290643
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۱:۱۰:۰۰
| |

اولین واکنش مهناز افشار به هجمه‌های اخیر

مهناز افشار، بازیگر ایرانی پس از چند روز پرتنش که با اتهام و شکایت علیه او همراه بود، عکسی در حساب کاربری خود در توئیتر منتشر کرد.

اولین واکنش مهناز افشار به هجمه‌های اخیر
کد خبر: 290643
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ این روزها، بازنشر یک توئیت از سوی مهناز افشار، حواشی بسیاری برای این بازیگر ایجاد کرده است. توییتی منتسب به یک روحانی با نام «سیدمصطفی حجازی» که با یک درخواست عجیب از دختران ایرانی هجمه زیادی را علیه گروه حشدالشعبی ایجاد کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، به دنبال این اتفاق، «سیدغفار دریاباری» طلبه مازندرانی که از عکس او در توئیتر سوءاستفاده شده بود، به دلیل تشویش اذهان عمومی و انتشار اکاذیب در فضای مجازی در دادسرای عمومی بابل از مهناز افشار شکایت کرد.

پس از شکایت طلبه مازندرانی از مهناز افشار، خبر خروج این بازیگر در فضای مجازی دست به دست چرخید و گمانه‌زنی‌های بسیاری علیه او آغاز شد.

عبدالصمد خرمشاهی، وکیل مدافع مهناز افشار بازیگر سینما، در گفت‌وگویی اعلام کرد موکلش در حال حاضر خارج از ایران است و به محض بازگشت به ایران «در مرجع قضایی مربوطه» حاضر خواهد شد.

اما این بازیگر پس از این روزهای پرتنش، در صفحه شخصی خود در توییتر عکسی منتشر کرد. این عکس که توضیحی ندارد تنها واکنش مهناز افشار به اتهام‌هایی است که در طول هفته گذشته علیه او مطرح شد.

مهناز افشار

هرچند از آخرین عکس و عنوانی که منتشر کرده شاید بتوان بازتاب تنش‌های اخیر را تشخیص داد، اما بسیاری بر این باورند که خروج مهناز افشار از کشور، به‌معنای فاصله گرفتن یا نوعی فرار از اتفاق‌های این‌روزهاست. این در حالی است که با توجه به پستی که این بازیگر دوم اردیبهشت در اینستاگرام خود منتشر کرد، او برای برگزاری ورک‌شاپ یک‌هفته‌ای به آلمان رفته است.

مهناز افشار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها