کد خبر: 290645
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۰:۵۳:۱۰
| |

لیگ بسکتبال آمریکا/ پورتلند پس از 4 وقت آزاد در مقابل دنور پیروز شد

در رقابت های مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا رقابت پورتلند و دنور پس از 4 وقت اضافه به سود پورتلند تمام شد.

لیگ بسکتبال آمریکا/ پورتلند پس از 4 وقت آزاد در مقابل دنور پیروز شد
کد خبر: 290645
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۰:۵۳:۱۰

اعتمادآنلاین| رقابت های لیگ بسکتبال NBA در دو کنفرانس شرق و غرب به مرحله نیمه نهایی رسیده و تیم ها به دنبال حضور در فینال هستند. در جریان این مسابقات امروز شنبه دو دیدار برگزار شد.


در کنفرانس غرب یک ماراتن جذاب برگزار شد که پورتلند و دنور برابر یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان و بعد از 4 وقت اضافه 140 بر 137 به سود پورتلند تمام شد. این مسابقه در وقت قانونی 102 بر 102 به پایان رسید، در وقت اضافه اول نیز 109 بر 109 بود، وقت اضافه دوم نیز دو تیم با نتیجه 118 بر 118 به کار خود پایان دادند، وقت اضافه سوم نیز 129 بر 129 تمام شد و در نهایت تیم پورتلند توانست حریفش را در وقت اضافه چهارم و با نتیجه 140 بر 137 مغلوب کند و 2 بر 1 از حریفش پیشی بگیرد.


در این مسابقه سی جی مک کولیوم و دامیان لیلارد با کسب 41 و 28 امتیاز ستاره های پورتلند بودند. ایناس کانتر سنتر ترک پورتلند نیز 18 امتیاز و 15 ریباند داشت اما ستاره بازی نیکولا جوکیچ سنتر دنور بود که توانست 33 امتیاز، 18 ریباند و 14 پاس داشته باشد اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.


در کنفرانس شرق میلواکی باکس تیم مدعی این کنفرانس در سومین دیدار برابر بوستون سلتیک به میدان رفت و توانست با درخشش غول یونانی خود 123 بر 116 پیروز شود. جیانیس آنتتوکنمپو بازیکن یونانی میلواکی در این مسابقه 32 امتیاز، 13 ریباند و 8 پاس منجربه گل داشت و بهترین بازیکن بود. برای بوستون نیز کایری ایروینگ در شبی که به عملکرد داوران اعتراض داشت با 29 امتیاز به کار خود پایان داد.


در رسانه های ورزشی امروز که اخباری درباره لیگ NBA منتشر کرده بودند وضعیت سرمربی فصل آینده لیکرز دیده می شد. منابع خبری اعلام کرده اند که همه منتظر قرارداد تیرون لویی سرمربی سابق کلیولند با تیم لس آنجلس لیکرز هستند تا این مربی را دوباره کنار لبران جیمز ببینند اما باشگاه هنوز به این مربی پیشنهادی نداده است.


باشگاه فینیکس سانز نیز رسما مونتی ویلیامز را به عنوان سرمربی فصل آینده خود در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا معرفی کرد. او هم اکنون به عنوان کمک مربی روی نیمکت تیم فیلادلفیا می نشیند و در مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق حضور دارد.


جیم بویلن سرمربی تیم بسکتبال شیکاگو بولز نیز از تمدید قرار داد خود با این باشگاه خبر داده و قرار است سال آینده نیز با این تیم وارد لیگ NBA شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها