کد خبر: 290694
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۱:۵۶:۳۸
| |

نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

سپاه برای سنگرنشینی انقلاب در برابر قدرت آمریکایی‌ها قوت درونی دارد/ لرزه بر اندام رژیم صهیونسیتی افتاده، به خاطر موشک‌های سپاه است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: سپاه برای سنگرنشینی انقلاب در برابر قدرت آمریکایی‌ها قوت درونی دارد و محکم است.

سپاه برای سنگرنشینی انقلاب در برابر قدرت آمریکایی‌ها قوت درونی دارد/ لرزه بر اندام رژیم صهیونسیتی افتاده، به خاطر موشک‌های سپاه است
کد خبر: 290694
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۱:۵۶:۳۸

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز(شنبه، 14 اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج)، ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، گفت: ان‌شاءالله از استفاده‌کنندگان حقیقی این ماه مبارک باشیم. مؤمن از همه شرایط برای تعالی خود فرصت می‌سازد، رمضان مانند همه فرصت‌های دیگر و ویژه‌تر و فرصتی برای تعالی معنوی انسان است. مؤمن در جنگ، صلح و آسانی و سختی، دغدغه درجا نزدن دارد، چون ما برای حرکت و سیر از عالم خاکی به سوی عالم ملکوتی خلق شده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه خدا را برای نعمت ولایت و انقلاب اسلامی که تولد جدید اسلام ناب بود شاکریم، تصریح کرد: در دوران سخت ناامنی وقتی سرمایه‌های کشور در حال از دست رفتن بودند، کار حفاظت از شخصیت‌ها به سپاه سپرده شد، دشمن می‌گفت دستمان به امام نمی‌رسد، پس بازوان او را قطع می‌کنیم، در تبریز دست امام(ره)، آیت‌الله مدنی است، حضور سپاه در این میدان خطرناک، دشمن را به ذلت کشاند.


حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ادامه داد: عزیزان این مجموعه دستاوردهایشان را از آنِ خدا می‌دانند و نه از خود، خدا را به خاطر سپاه حفاظت شاکریم.انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنان، چهل ساله شد و ماندگاری انقلاب با وجود دشمنان یک معجزه است، چون اولین بار است در تاریخ اسلام نظام ولایی چهل ساله می‌شود، نه‌ تنها انقلاب زنده مانده، بلکه جلو رفته است، مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم فرمودند که انقلاب توقف نداشته و دشمن عقب رفتند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: چون انقلاب زنده و اثرگذار است، دشمن دارد؛ انقلاب اگر مُرده بود، محافظ نمی‌خواست. حقیقت سپاه و پرچم بالای سر شما «انی احامی ابدا عن دینی» است، پاسدار آماده است که همه چیز خود را فدا کند ولی نمی‌گذارد انقلاب آسیب ببیند. پاسداری یعنی راهی که حضرت ابوالفضل(ع) یادمان داد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی خاطر نشان کرد: همانند صدر اسلام که یهودیان، مشرکین و منافقان نتوانستند اسلام را از بین ببرند، ولی زمانی توانستند که مسلمانان را به جان اسلام انداختند؛ ائمه ما را مسلمانان نماز شب‌خوان به شهادت رساندند. امروز حرف دشمن این است که باید انقلابیون و مردم، انقلاب را از بین ببرند و می‌گویند اشتباه کردیم به افراد خاص اعتماد کردیم، امروز دشمن می‌خواهد مردم را در برابر انقلاب قرار دهد و در این راه تلاش می‌کند و ضعف و انفعال برخی مدیران ما هم به دشمن کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: مردم با عظمت ایمانی خود دشمن را مأیوس می‌کنند، در این وضعیت پاسداری از انقلاب دشوارتر است، سپاه برای حفاظت از انقلاب در برابر استکبار، موشک و ابزار حفاظتی می‌خواهد و اگر امروز لرزه بر اندام رژیم صهیونسیتی افتاده، به خاطر موشک‌های سپاه است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: سپاه برای سنگرنشینی انقلاب در برابر قدرت آمریکایی‌ها قوت درونی دارد و محکم است؛ مؤمن مانند کوه است، ما در برابر دشمن به جای بمب اتم، بسیجی داریم که از آن قوی‌تر است. قوت به نیروی انسانی برمی‌گردد و قوت، مطالبه رهبری از ماست، فلسفه وجودی عقیدتی، قوی کردن پاسدار است.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: مرکز تولید سلاح‌ها، سپاه را از لحاظ تجهیزات قوی می‌کنند و عقیدتی قوت پاسداران را تقویت می‌کند و دشمن ما این قوه عقیده را ندارد، دشمن فهمیده و با این قوت مشکل دارد، مواظب خانواده‌ها خود باشید که دشمن می‌خواهد این قوت را از ما بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: اخیرا مقام معظم رهبری در دیدار با برادران عزیز سپاه ولی‌امر، به آنها درباره خانواده‌هایشان سفارش کردند، اگر در مأموریت‌ها توفیق دارید، به خاطر همسنگری همسران‌تان است، قدرشناس آنها باشید.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها