واکنش محمدحسین میثاقی به حواشی اخیر/ هرچه مدیران بگویند می‌گویم چشم!

مجری برنامه فوتبال برتر نسبت به اتفاقات اخیر و اختلافش با عادل فردوسی‌پور واکنش نشان داد.

واکنش محمدحسین میثاقی به حواشی اخیر/ هرچه مدیران بگویند می‌گویم چشم!
کد خبر: 290767
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۴ ۱۵:۲۱:۳۴

اعتمادآنلاین| محمدحسین میثاقی که از ابتدای فصل اجرای برنامه فوتبال برتر را بر عهده گرفت، پس از تعطیلی برنامه نود بازی های لیگ و حواسی آن را بررسی کرد تا مورد حمله و انتقاد هواداران فردوسی پور قرار بگیرد. طرفداران برنامه نود معتقد بودند میثاقی نباید اجرای شبانه برنامه فوتبال برتر که به بررسی بازی های لیگ می پرداخت را برعهده می گرفت و این کارش خیانت به فردوسی پور است. میثاقی پس از چند هفته سکوتش را شکست و در یک گفت و گوی ویدئویی درباره این حواشی پاسخ داد. مجری فوتبال برتر درباره اتفاقات لیگ و اینکه کدام تیم قهرمان می شود گفت:« در سال هایی که مشغول کار هستم هیچوقت به یاد نمی آورم که لیگ ما انقدر جذاب شده باشد و هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نشده. در دو هفته پایانی تیم ها بسیار بهم نزدیک هستند و این فشار هم به ما منتقل می شود.»

او درباره پیش بینی اش از قهرمان لیگ گفت:« پیش بینی خیلی سخت است و اصلا نمی شود درباره قهرمان لیگ حرف زد. من هم اگر نظرم را بگویم باز هم مشکلاتی پیش می آید و داستان می شود.»

میثاقی درباره حواشی به وجود آمده گفت:« تنها چیزی که ما به آن اهمیت نمی دهیم، بازخوردهای هدفمندی است که این روزها انجام می شود و در آنها هم غرض وجود دارد. ما هم این واکنش ها را از یک گوش می گیریم و از گوش دیگر در می کنیم.»

او درباره آینده برنامه فوتبال برتر گفت:« ما نمی توانیم درباره یک ساعت آینده برنامه ریزی کنیم چه برسد به فصل آینده. شاید برای فصل بعد یک برنامه برای کرلینگ یا بولینگ تهیه کردیم.»

مجری برنامه فوتبال برتر درباره تاثیرگذاری اش روی فوتبال ایران گفت: «من روی پسرم تاثیر بگذارم هنر کردم، چه کاره هستم که روی فوتبال تاثیر بذارم؟ من تلاش کنم پسرم دو پا باشد و با چپ و راست شوت بزند، رسالتم را به فوتبال ادا کردم. من یک مجری ساده ام و به ما می گویند اعلام کن فلان آیتم قرار است پخش شود و ما هم می گوییم چشم.»

منبع: خبرانلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها