کد خبر: 290920
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۰۹:۴۱:۰۶
| |

هفته گرافیک 98 به پایان رسید + عکس

در مراسم اختتامیه هفته گرافیک 98 با حضور اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک و هنرمندان تئاتر و سینما در موزه گرافیک ایران برگزار شد.

هفته گرافیک 98 به پایان رسید + عکس
کد خبر: 290920
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۰۹:۴۱:۰۶

اعتمادآنلاین| انجمن طراحان گرافیک ایران، امسال نیز هفته گرافیک را با برنامه‌های نمایشگاهی، آموزشی و پژوهشی، همراه با طراحان گرافیک جهان و با توجه به شعار جهانی ایکودی، با زنان طراح،‌ برگزار کرد.

نمایشگاه‌های از گذشته با زنان طراح، ایران و ترکیه با زنان طراح، اعلان وضعیت، کله‌ی اسب ، پیمان ماندگار و خاطرات کاغذی در این هفته گشایش یافتند.

نکوداشت سه زن پیشکسوت طراح، مهنوش مشیری، مینو واثقی و طاهره محبی تابان، همراه با نمایشگاهی از آثارشان در اولین روز از هفته گرافیک، در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

گپ و گفتی با زنان طراح پیشکسوت و دو نشست تخصصی ‌رسانه‌های جدید و موشن گرافیک در باغ موزه قصر انجام شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین ، در مراسم اختتامیه هفته گرافیک 98 که با حضور اعضای انجمن صنفی طراحان گرافیک و هنرمندان تئاتر و سینما در موزه گرافیک ایران برگزار شد، قباد شیوا درباره پوسترهای تئاتر لهستان صحبت کرد. سپس پرویز پورحسینی، بازیگر تئاتر و سینما درباره پوسترهای به نمایش درآمده در این نمایشگاه که جزو مجموعه شخصی وی هستند، توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه دکتر محسن سلیمانی، نایب رییس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و زهرا پاشایی دبیر هفته گرافیک 98، از دبیران بخش‌های مختلف و کلیه کادر اجرایی و حامیان این رویداد قدردانی کردند.

پس از اتمام مراسم اختتامیه، نمایشگاه خاطرات کاغذی ( نمایشگاه بین‌المللی پوسترهای تئاتر) که با همراهی پرویز پورحسینی،‌ رضا بابک و عباس سارنج که پوسترهایی از مجموعه شخصی خود را در اختیار موزه گرافیک ایران قرار داده‌اند، شکل گرفته است، با حضور قباد شیوا، پرویز پورحسینی، رضا بابک، عباس مشهدی‌زاده، مجید بلوچ، مینو واثقی، مهنوش مشیری، بهزاد شیشه‌گران، سید احمد محیط طباطبایی، بهزاد حاتم و دیگر هنرمندان گرافیک ، تئاتر و سینما گشایش یافت.

نمایشگاه‌های از گذشته با زنان طراح و ایران و ترکیه با زنان طراح، از 6 تا 13 اردیبهشت در خانه هنرمندان برپا بودند.

پوسترهای ارائه شده در نمایشگاه اعلان وضعیت ( نمایشگاه محیطی هفته گرافیک )، از 8 تا 13 اردیبهشت در ایوان انتظار ایستگاه متروی ولی‌عصر و نگارخانه ایستگاه متروی شهید بهشتی در معرض دید عموم مردم قرار گرفتند.

نمایشگاه‌های کله‌ی اسب( طرح جلدهای انتشارات فرانکلین) و پیمان ماندگار( تقدیر از حامیان انجمن) 10 اردیبهشت در باغ موزه قصر گشایش یافته و تا پایان اردیبهشت ادامه خواهند یافت.

نمایشگاه خاطرات کاغذی در موزه گرافیک ایران ، از 13 اردیبهشت به مدت سه ماه برای بازدید علاقمندان برقرار خواهد بود.

اختتامیه

اختتامیه

اختتامیه

اختتامیه

اختتامیه

اختتامیه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها