خشم صهیونیست ها از انتشار کاریکاتور «نتانیاهو» در نیویورک تایمز

اقدام یک روزنامه آمریکایی در انتشار کاریکاتورهایی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «دونالد تراامپ» موجب خشم صهیونیست ها شده است.

خشم صهیونیست ها از انتشار کاریکاتور «نتانیاهو» در نیویورک تایمز
کد خبر: 290921
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۰۹:۴۴:۳۵

اعتمادآنلاین| اغلب رسانه‌های رژیم صهیونیستی در شماره‌های امروز خود به انتقاد از روزنامه نیویورک تایمز پرداخته‌اند.دلیل انتقاد از روزنامه نیویورک انتشار دو کاریکاتور است که در هر دوی آنها «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی سوژه اصلی است.

نیویورک تایمز روز پنجشنبه کاریکاتوری را ترامپ و نتانیاهو منتشر کرده بود که در آن نخست وزیر رژیم صهیونیستی به یک سگ تشبیه شده بود که رئیس جمهور آمریکا را به هر کجا که بخواهد می‌کشد.

این کاریکاتور به شدت با واکنش صهیونیست‌ها مواجه شد و سردبیر نیویورک تایمز اعلام کرد که یک اشتباه دلیل انتشار این تصویر بوده است.

اما این روزنامه روز گذشته نیز کاریکاتور دیگری را از نتانیاهو منتشر کرده و در آن نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت فرد کوری که در حال سلفی گرفتن (عکس انداختن از خود) است نمایش داده شده است.

به اعتقاد کارشناسان، هدف فردی که این کاریکاتور را کشیده آن بوده که بگوید نتانیاهو خود را به عنوان «حضرت موسی» زمانه می‌داند.

اقدام یک روزنامه آمریکایی در انتشار کاریکاتورهایی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «دونالد تراامپ» موجب خشم صهیونیست ها شده است.

انتشار این کاریکاتورها در حالی است که جدالی بزرگ میان کاخ سفید و کنگره به دلیل اظهارات ضد صهیونیستی «الهان عمر» نماینده مسلمان کنگره، درگرفته و ترامپ شخصاً خواهان استعفای وی از کپیتال هیل شده است.

از سوی دیگر نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا از افزایش بدبینی مردم این کشور به کابینه رژیم صهیونیستی حکایت دارد. بر اساس نتایج این نظرسنجی که از تاریخ اول تا 14 آوریل توسط مؤسسه نظرسنجی پیو و با حضور بیش از 10 هزار و 500 شرکت کننده انجام شد، اکثر پرسش‌شوندگان نگاه مثبتی به «کابینه اسرائیل» ندارند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، میزان محبوبیت «کابینه اسرائیل» در میان مردم آمریکا تنها 41 درصد است. از نکات جالب توجه در نتایج این نظرسنجی تفاوت دیدگاه بین دموکرات‌ها و جمهوریخواهان درباره رژیم صهیونیستی و فلسطینیان است که از جمله نشان می‌دهد علاقه «دموکرات‌ها» و همچنین «جمهوریخواهانِ جوان» به اسرائیل کاهش یافته است.

نظرسنجی در بین دموکرات‌ها به طور بی‌سابقه‌ای نشان می‌دهد که نگاه دوسوم از آنها به کابینه اسرائیل منفی شده است. علت این کاهش علاقه را شاید بتوان به نزدیکی هر چه بیش‌تر بنیامین نتانیاهو و دونالد ترامپ نسبت داد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها