سردار فتح‌الله جمیری، فرمانده حفاظت سپاه پاسداران:

کار مجموعه حفاظت یک کار کاملا تخصصی است/ مجموع تخصص‌های سپاه در فرماندهی حفاظت جمع شده است

سردار فتح‌الله جمیری، فرمانده حفاظت سپاه گفت: کار مجموعه حفاظت یک کار کاملا تخصصی است و می‌توان گفت که مجموع تمام وظایف سپاه پاسداران در این مجموعه جمع شده است.

کار مجموعه حفاظت یک کار کاملا تخصصی است/ مجموع تخصص‌های سپاه در فرماندهی حفاظت جمع شده است
کد خبر: 290929
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۰۹:۵۲:۴۵

اعتمادآنلاین| سردار فتح الله جمیری فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه حفاظت انصارالمهدی(عج) اظهار کرد: در چهل سالگی انقلاب، حضور 40 ساله سپاه در عرصه های مختلف برای ما افتخار است.

وی افزود: بخش عمده ای از امنیت امروز کشور مرهون تلاش پاسداران و کارهای حیاتی است که بر عهده آنها است. همچنین در مشکلاتی مانند سیل نیز یکی از مجموعه های پیشتاز در بحث امدادرسانی به مردم است.

جمیری با بیان اینکه در بحث دفاع از حرم یکی از مجموعه هایی که پاسداران آن بیشترین فشار را برای اعزام به سوریه می آوردند، مجموعه سپاه حفاظت بوده است، گفت: مجموعه سپاه حفاظت از بدو تاسیس تاکنون 300 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده حفاظت سپاه ادامه داد: کار مجموعه حفاظت یک کار کاملا تخصصی است و می توان گفت که مجموع تمام وظایف و تخصص‌های سپاه پاسداران در این مجموعه جمع شده است.

وی تصریح کرد: هر لحظه برای پاسداران سپاه حفاظت یک عملیات است و عزیزان در این مجموعه همیشه به صورت شبانه روزی و حتی در روزهای تعطیل در حال انجام عملیات هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها