معاون بهداشت وزارت بهداشت:

روند کاری پرسنل شرکت‌های آواسلامت تغییر نمی‌کند

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: روند کاری پرسنل شرکت‌های آواسلامت با تغییری مواجه نخواهد شد و در تمام کشور، می‌توان از خدمات آنها بهره برد.

روند کاری پرسنل شرکت‌های آواسلامت تغییر نمی‌کند
کد خبر: 290930
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۰۹:۵۳:۱۷

اعتمادآنلاین| ‌ دکتر علیرضا رییسی درخصوص برخی اخبار منتشر شده مبنی بر انحلال شرکت های آوا سلامت و دفاتر خدمات سلامت اظهار کرد: تمامی دفاتر خدمات سلامت که به خدماتی مانند نظارت های بهداشت محیط فعالیت داشته و یا پرسنل شرکت های آواسلامت، مانند گذشته و با قوت به کار خود ادامه داده و خللی در روند ارائه خدمت آنها در سراسر کشور، ایجاد نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نقد وارده بر کار این شرکت ها، به مقوله موازی کاری، عدم شفافیت کافی، واگذاری خدمات و اجرا و نظارت، مربوط می شود، تاکید کرد: در حوزه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، تمامی پرسنل تحت پوشش این شرکت ها، به کار خود ادامه داده و مشکلی نخواهند داشت.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تصریح کرد: طبیعی است که براساس برنامه‌ریزی‌های قبلی، جهت ارتقای کیفیت ارائه خدمات و بازنگری برخی دستورالعمل ها و فرآیندها، تغییراتی را اعمال خواهیم کرد، اما آنچه روشن است، اینکه روند کاری پرسنل شرکت های آواسلامت با تغییری مواجه نخواهد شد و در تمام کشور می‌توان از خدمات این عزیزان بهره برد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها