کد خبر: 290979
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۰:۴۴:۲۸
| |

ارسال دومین محموله کمک‌های چین و اتریش برای سیل‌زدگان ایران

دومین محموله کمک‌های چین و اتریش برای سیل‌زدگان ایران ارسال شد.

ارسال دومین محموله کمک‌های چین و اتریش برای سیل‌زدگان ایران
کد خبر: 290979
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۰:۴۴:۲۸

اعتمادآنلاین| ارسال کمک‌های بشردوستانه برای سیل‌زدگان ایرانی ادامه دارد. هلال احمر ایران از دریافت دومین محموله کمک‌های بشردوستانه کشورهای چین و اتریش خبر داده‌ است.

به گزارش میدل ایست مانیتور، دومین محموله کمک‌های چین به سیل‌زدگان ایرانی شامل 14 هزار چادر بود. این در حالی است که اولین محموله کمک‌های چین به ایران نیز شامل دو هزار و 600 چادر بود که هفته گذشته وارد ایران شد.

علاوه بر این، دومین محموله کمک‌های اتریش نیز به ایران وارد شد. این محموله به وزن هشت هزار و 366 کیلوگرم و شامل هزار بسته محصولات بهداشتی برای قربانیان سیل در ایران می‌شد.

دولت اتریش هفته گذشته اولین محموله برای کمک به سیل‌زدگان ایرانی را ارسال کرد که شامل دو هزار تخته پتو و پنج دستگاه پمپ آب بود.

تا کنون ترکیه، سوئیس، کویت، ژاپن، ارمنستان، روسیه، فرانسه، آذربایجان، عمان، کره‌جنوبی، گرجستان، هند، جمهوری چک، امارات متحده عربی، عربستان سعودی، ایتالیا، اتریش و چین، محموله‌های خود را برای کمک به سیل‌زدگان ایرانی ارسال کرده‌اند.

این در حالی است که به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران، هلال احمر ایران قادر به دریافت کمک‌های نقدی خارجی نیست. برخی از کشورها و سازمان‌ها آمادگی خود را برای ارسال کمک‌های مالی اعلام کرده‌اند، اما هیچ راهی برای ارسال این کمک‌ها به ایران، با توجه به تحریم‌های آمریکا علیه این کشور وجود ندارد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها