اونای امری:

جدال با برایتون آخرین بازی پتر چک و آرون رمزی در امارات است

اونای امری از تیمش انتظار پیروزی در آخرین بازی خانگی فصل جاری لیگ برتر انگلیس را دارد.

جدال با برایتون آخرین بازی پتر چک و آرون رمزی در امارات است
کد خبر: 290982
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۰:۴۷:۳۵

اعتمادآنلاین| ‌ اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه مقابل برایتون در هفته سی‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تأکید کرد تیم او باید آخرین بازی خانگی فصل را مقابل چشم هواداران خودی با پیروزی به پایان برساند.

سرمربی تیم فوتبال آرسنال در این باره گفت: مقابل برایتون نیاز به پیروزی داریم. اگر در این بازی به پیروزی برسیم، می‌توانیم برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ، نبرد پرامیدی در هفته آخر با برنلی داشته باشیم. سرنوشت کسب سهمیه در دست ما نیست، اما نیاز داریم در این دو بازی به پیروزی برسیم و اولین گام بازی با برایتون است.

وی در ادامه افزود: قطعاً پیروزی در هیچ رقابتی آسان نیست. تمرکز ما روی بازی با برایتون است. این جدال آخرین بازی ما در این فصل لیگ برتر در خانه به حساب می‌آید. از طرف دیگر آخرین بازی پتر چک و آرون رمزی در امارات است و می‌خواهیم این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم. هدف اول ما نیز قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر محسوب می‌شود. قصد داریم در فصل بعد لیگ قهرمانان حاضر باشیم و برای این کار دو راه داریم؛ یا از طریق لیگ برتر صعود کنیم یا قهرمان لیگ اروپا شویم. در حال حاضر برای قرار گرفتن در بین تیم‌های برتر لیگ برتر می‌جنگیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها