کد خبر: 291049
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۲:۵۰:۰۰
| |

هذیان «کرم خاکستری» در قسمت سوم «بازی تاج‌وتخت»

به نظر می رسد جیکوب اندرسون بازیگر نقش "کرم خاکستری" در سریال بازی تاج و تخت عجیب ترین دیالوگ سریال را به شکل فی البداهه در قسمت سوم گفته است.

هذیان «کرم خاکستری» در قسمت سوم «بازی تاج‌وتخت»
کد خبر: 291049
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۲:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ برنامه جیمی کیمل، مجری مشهور آمریکایی میزبان دیوید بنیاف خالق سریال بازی تاج و تخت بود و در طول مصاحبه زنده آن هاف حقایقی جالب در مورد قسمت سوم بازی تاج و تخت مطرح شد. برای مثال در این بخش به فشار مضاعف روی بازیگران در حین ضبط قسمت سوم اشاره شد.

بر اساس این گفتگو جیکوب اندرسون بازیگر نقش شخصیت کرم خاکستری پس از فیلمبرداری در ساعت‌های طولانی و سرد برای حماسه نبرد وینترفیل به درجه ای از خستگی رسیده بود که هذیان و دیالوگ را مخلوط می گفت. فیلمبرداری این صحنه های طاقت فرسا در ایرلند انجام می شد.

در یکی از صحنه‌ها هنگامی که کارگردان ازاندرسون خواست به زبان مخصوص والرین فرمان ایستادگی دهد، او به جای این فرمان فریاد زد: «مایک پنس» . اهالی سیاست می دانند که مایک پنس معاون اول رئیس‌جمهوری امریکاست و در نتیجه با این دیالوگ گویی اندرسون درواقع معاون رئیس جمهور یک نقش افتخاری در بازی تاج و تخت و نبرد وینترفیل ایفا کرد.

به نظر می رسد اندرسون بیش از حد خسته بود و از این جهت فریاد زدن مکرر نام مایک پنس یک خطای گویشی عجیب و خنده‌دار برای اعضای گروه فیلمبرداری بود.

فیلمبرداری این قسمت 55 روز طول کشید و با توجه به این که نبرد نهایی وایت واکرها را به تصویر می کشید از مهمترین اپیزودهای سریال نیز محسوب می‌شد. اغلب بازیگران این قسمت فشاری سنگین را تحمل کردند و به محض انتشار قسمت سوم موج هایی از ستایش و نقد در مورد قسمت مذکور مطرح شد.

سرنوشت خانواده استارک هنوز در حاله ای از ابهام است و هیچ فردی نمی داند که در نهایت پادشاه یا ملکه وارث تاج و تخت کیست اما گمانه زنی ها ادامه دارد و بسیاری از افراد نیز آریا استارک را برنده نهایی می‌دانند.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها