کد خبر: 291157
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۶:۱۹:۰۰
| |

ورود دادستانی به پرونده افزایش نرخ پروازهای ایلام

ورود دادستان ایلام به «پارادوکس نرخ بلیت» پروازهای ایلام در حالی است که نرخ هوایی ایلام به مشهد رفت و برگشت‌ یک میلیون و 600 هزار تومان،کرمانشاه به مشهد رفت و برگشت‌ 400 هزار تومان است.

ورود دادستانی به پرونده افزایش نرخ پروازهای ایلام
کد خبر: 291157
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۵ ۱۶:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ شرکت آسمان تنها شرکت هواپیمایی است که در مسیر ایلام به مشهد پرواز انجام می‌دهد، این شرکت بی رقیب در پروازهای ایلام به مشهد بهای بلیت خود را به نحوی افزایش داده ‌که برای شهروندان ایلامی غیر قابل استفاده است.

در اقدامی دیگر، شرکت آسمان بهای بلیت ایلام به تهران را با افزایش قیمت به 560 هزار تومان رسانده ‌در حالی که بیش از افزایش قیمت بلیت ایلام به تهران 300 هزار تومان بوده است، این افزایش قیمت ناگهانی نیز درد دیگر به درد محرومیت مردم ایلام افزوده ‌و مردم ایلام ضمن اظهار گلمندی از این وضعیت درخواست پیگیری مسئولان استانی شده‌اند.

افزایش نرخ شرکت آسمان با اعلام نرخ انجمن صنفی شرکت هواپیمایی کشور مصوب کرده متفاوت است

در ارتباط با علل و چگونگی افزایش قیمت‌های بلیت پروازهای ایلام، محمدجواد یگانه در گفت و‌گو با رسانه‌ها اظهار داشت: شرکت هواپیمایی آسمان در یک اقدام نرخ پروازها را به میزان 100 درصد افزایش داده است.

معاون فرودگاه ایلام گفت: افزایش نرخ شرکت آسمان با اعلام نرخ انجمن صنفی شرکت هواپیمایی کشور مصوب کرده متفاوت است .

وی در ادامه افزود: قطعاً این موضوع در دست پیگیری است.

«پارادوکس نرخ بلیط» پروازهای ایلام در دستور کاری این دادستانی قرار گرفته است

افشار خسرو‌زاده‌ در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام در ارتباط با «پارادوکس نرخ بلیت» پروازهای ایلام اظهار داشت: پیگیری علت «پارادوکس نرخ بلیت» پروازهای ایلام در دستور کاری این دادستانی قرار گرفته است.

دادستان ایلام گفت: با ورود دادستانی توضیحات لازم از مسئولان مربوطه و مدیریت فرودگاه شهداء ایلام اخذ شده است و با دادان فرجه یک هفته‌ای تاکید شده است؛ تا مدیر فرودگاه ایلام ضمن پیگیری موضوع از طریق ایرلاین‌های مربوطه، به صورت بنیادین نسبت به حل موضوع اقدامات لازم را بعمل آورده و نتیجه را اعلام کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها