کد خبر: 291192
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۳:۵۰:۰۰
| |

اقدامات عربستان متحدان یمنی‌اش را مستاصل کرده است

یکی از مهم‌ترین وزرای دولت در تبعید یمن از عملکرد و اقدامات هم‌پیمان خود، ریاض، در نادیده گرفتن اهداف جنگ در این کشور انتقاد کرد.

اقدامات عربستان متحدان یمنی‌اش را مستاصل کرده است
کد خبر: 291192
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۳:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یکی از مهم‌ترین وزرای دولت در تبعید یمن از عملکرد و اقدامات هم‌پیمان خود، ریاض، در نادیده گرفتن اهداف جنگ در این کشور انتقاد کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، پایگاه اطلاع‌رسانی المهره یمن در این‌باره نوشت: معاون نخست‌وزیر و وزیر کشور یمن از اقدامات ائتلاف تحت رهبری عربستان و نقض توافقات صورت‌گرفته با دولت عبدربه منصور هادی، که بر اساس آن وارد یمن شدند، انتقاد کرد.

به گفته احمد المسیری، مشارکت با کشورهای ائتلاف برای جنگ علیه حوثی‌ها انجام گرفته است، اما این ائتلاف به جای پیشروی به سوی شمال کشور، استان‌های تحت اختیار مخالفان انصارالله را به تصرف خود درمی‌آورد.

گفتنی است از چندی پیش، مخالفان دولت مرکزی یمن که به ریاض فرار کرده بودند، از عملکرد ائتلافی که برای سرنگونی انصارالله تحت رهبری عربستان و امارات متحده شکل گرفته انتقاد کرده و آنها را متهم می‌کنند که اهدافی مغایر با آنچه اعلام می‌کنند در یمن دنبال کرده و به جای جنگ با انصارالله، در حال حاضر به دنبال تقسیم مناطق جنوب یمن بین خود هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها