کد خبر: 291400
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

جلال میرزایی، رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

بقای ریاست لاریجانی بر مجلس بستگی به رایزنی‌ میان فراکسیون‌ها دارد/ حمایت ولایی‌ها از لاریجانی مبهم است

جلال میرزایی، عضو فراکسیون امید، از کاندیداتوری محمدرضا عارف برای ریاست مجلس اظهار بی‌اطلاعی کرد و در خصوص تداوم ریاست لاریجانی بر مجلس تاکید کرد: نمی‌توان در این خصوص با قاطعیت جواب داد. باید صبر کرد، چون بقای ریاست آقای لاریجانی بر مجلس بستگی به رایزنی‌هایی دارد که طی روزهای آینده میان فراکسیون‌ها انجام می‌شود.

بقای ریاست لاریجانی بر مجلس بستگی به رایزنی‌ میان فراکسیون‌ها دارد/ حمایت ولایی‌ها از لاریجانی مبهم است
کد خبر: 291400
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال میرزایی، نماینده ایلام و رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین، در پاسخ به اینکه «آیا فراکسیون‌های سیاسی مجلس همچون سال گذشته بر سر انتخابات هیات‌رئیسه مجلس با یکدیگر توافق می‌کنند» گفت: برخلاف سال گذشته که در اردیبهشت‌ماه فراکسیون‌ها به تکاپو افتاده بودند و جلساتی برای تاثیرگذاری بر انتخابات هیات‌رئیسه برگزار می‌کردند، امسال چنین چیزی دیده نمی‌شود.

او ادامه داد: نمی‌دانم چرا هنوز فراکسیون‌ها برای شرکت در انتخابات هیات‌رئیسه اقدامی انجام نداده‌اند. در سال جاری نمایندگان انتخابات مجلس را دارند و احتمالاً به دنبال دغدغه‌های خودشان هستند و تمرکزشان روی حوزه انتخابیه است که موجب ایجاد این وضعیت شده. یا اینکه نمایندگان فکر می‌کنند با تغییر یک‌ساله در هیات‌رئیسه مجلس اتفاقی نمی‌افتد.

به گفته میرزایی، انگیزه‌ها برای پرداختن به انتخابات هیات‌رئیسه مجلس کم شده است.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، از آغاز فعالیت فراکسیون متبوعش به منظور شرکت در انتخابات هیات‌رئیسه خبر داد و گفت: فراکسیون امید فعالیت‌های خود را به منظور شرکت در انتخابات هیات‌رئیسه مجلس آغاز کرده و قرار است جلساتی بگذارد، با توجه به جلسات نتیجه می‌گیرد و آن را اعلام خواهد کرد.

او از کاندیداتوری محمدرضا عارف برای ریاست مجلس اظهار بی‌اطلاعی کرد و در خصوص تداوم ریاست لاریجانی بر مجلس گفت: نمی‌توان در این خصوص با قاطعیت جواب داد. باید صبر کرد، چون بقای ریاست آقای لاریجانی بر مجلس بستگی به رایزنی‌هایی دارد که طی روزهای آینده میان فراکسیون‌ها انجام می‌شود.

میرزایی در پاسخ به اینکه «آیا لاریجانی، حمایت فراکسیون ولایی‌های مجلس را برای ریاست دارد» تاکید کرد: هنوز موضع گیری‌ای انجام نشده تا بر اساس آن بتوانیم تحلیل کنیم که آیا شاهد تغییراتی در هیات‌رئیسه مجلس خواهیم بود یا خیر. هنوز تصمیم فراکسیون ولایی‌ها برای حمایت از لاریجانی مبهم است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها