کد خبر: 291645
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۱:۰۸:۰۰
| |

توضیح مسئول مسابقات فوتبال زنان در مورد بیهوش شدن فوتبالیست‌ها

مسئول مسابقات فوتبال بانوان سازمان لیگ اعلام کرد: جهت برگزاری مطلوب بازی های فوتبال بانوان باشگاه ها و هیات های فوتبال میزبان باید همکاری لازم را انجام بدهد.

توضیح مسئول مسابقات فوتبال زنان در مورد بیهوش شدن فوتبالیست‌ها
کد خبر: 291645
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۱:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ گلاره ناظمی در واکنش به خبر بیهوش شدن برخی از بازیکنان بانوان در مسابقه سپیدار و شاهین بوشهر اظهار داشت: مسابقات فوتبال بانوان چند سالی است که ساعت 10 صبح برگزار می‌شود و با توجه به اینکه مسابقات بانوان اکثراً در بازه زمانی پاییز و زمستان برگزار می‌شود این ساعت بهترین زمان جهت مسابقات فوتبال بانوان است با این حال در این فصل به دلیل بازی‌های تیم ملی بانوان مسابقات لیگ برتر تا اردیبهشت ماه طول کشید.

وی افزود: از سویی دیگر برای برگزاری مطلوب مسابقات فوتبال باشگاهی بانوان باشگاه‌ها و هیأت‌های فوتبال میزبان باید همکاری لازم را با سازمان لیگ داشته باشند و سازمان لیگ هیچ محدودیتی برای برگزاری مسابقات در ساعات مختلف روز ندارد مشروط به اینکه همکاری و تعامل مثبتی از سوی میزبان با سازمان لیگ انجام شود.

ناظمی در مورد اینکه سرپرست تیم سپیدار مدعی شده که سازمان لیگ به درخواست آنها برای تغییر ساعت توجهی نداشته گفت: در روز مسابقه و در زمان شروع بازی دما 26 درجه سانتی گراد بود و در نیمه دوم دما به 33 درجه سانتی گراد رسید که قانون کولینگ بریک (cooling break) را طبق قوانین فیفا در این بازی اجرا کردیم از سویی دیگر باشگاه و هیأت میزبان در این مسابقه اعلام کردند در ساعت دیگری امکان برگزاری مسابقه را ندارند زیرا زمین و ورزشگاه در اختیار گروه دیگری است. با این حال به نظر بنده تیم میهمان به دنبال بزرگنمایی مسائل است و بیان اینکه بازیکنان این تیم از گرما در هوای 33 درجه سانتی گراد بیهوش شده‌اند حرف اغراق‌آمیز است که با واقعیت همخوانی ندارد زیرا سایر بازیکنان در همین مسابقه بدون هیچ مشکلی بازی را انجام دادند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها