کد خبر: 291654
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۱:۱۸:۰۰
| |

سرپرست اداره کل امور زنان شهرداری تهران:

4 بوستان در پایتخت آماده میزبانی از زنان است

سرپرست اداره کل امور زنان شهرداری تهران با اشاره به بازدید بیش از 400 هزارنفر از بوستان‌های زنان گفت: 4 بوستان در تهران آماده میزبانی از زنان است.

4 بوستان در پایتخت آماده میزبانی از زنان است
کد خبر: 291654
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۱:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ زهرا بهروزآذر، سرپرست اداره کل امور زنان شهرداری تهران در ارتباط با بوستان‌های ویژه زنان اظهارداشت: بوستان به عنوان یکی از فضاهای عمومی شهر، فضاهای گذران اوقات فراغت به شمارمی رود و بوستان های ویژه زنان علاوه بر آنکه برای ورزش و تفریح زنان مفید و دارای کارکرد اجتماعی است در ابعاد مختلف سلامت از جمله روحی و روانی، فیزیکی و اجتماعی مفید است.

وی افزود: بوستان‌های زنان دارای فضای سبز و تفرجگاه، پیست دوچرخه سواری، استخر شنا و سونا، سالن‌های ورزشی چند منظوره، کتابخانه و سالن اجتماعات است.

سرپرست اداره کل امور زنان شهرداری تهران با اشاره به اینکه 4 بوستان در پایتخت آماده میزبانی از زنان است، گفت: با هماهنگی مناطق 3،15،18 و 22، تمامی این فضاها برای میزبانی هرچه بهتر از شهروندان آماده سازی شده اند و فصل بهار فرصت بسیار خوبی است تا زنان و دختران شهر تهران با استفاده از امکانات بوستان‌های زنان اوقات به یادماندنی را با کمترین هزینه رقم بزنند.

بهروز آذر با اشاره به استقبال بی نظیر زنان تهرانی از این مجموعه های طبعیت گرای فرهنگی گفت: با توجه به ظرفیت های تفریحی، فرهنگی و ورزشی بوستان ها با هماهنگی مدارس دانش آموزان از برنامه ها و امکانات این مجموعه ها استفاده می کنند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون183هزار و 800 نفر به بوستان بهشت مادران، 102هزارنفر درپردیس زنان، بیش از 90هزار نفر به بوستان نرگس و 25هزار نفر به بوستان ریحانه مراجعه کردند و در نیمه نخست فصل بهار رکورد بازدید کننده را داشته اند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها