سازه قدیمی پل گیشا جمع‌آوری می‌شود

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: طی چند روز آینده جمع آوری سازه پل قدیمی گیشا آغاز خواهد شد که این روند حدود دو ماه به طول خواهد انجامید. بعد از اجرای پروژه بخش های مورد نیاز پل قدیمی گیشا مجدد احیا خواهد شد.

سازه قدیمی پل گیشا جمع‌آوری می‌شود
کد خبر: 291721
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۳:۰۵:۱۲

اعتمادآنلاین| افشین حبیب زاده که به همراه شهربانو امانی از اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز از دو پروژه تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل احمد (پل گیشا) و زیرگذر استاد معین بازدید کردند، در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز به همراه خانم امانی و معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از دو پروژه مهم شهری بازدید صورت گرفت و طبق توضیحات ارائه شده ان شالله هر دو پروژه تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران از توافق برای نصب تابلو روزشمار برای افتتاح دو پروژه تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل احمد (پل گیشا) و زیرگذر استاد معین تا تیرماه خبرداد و افزود: از چند روز آینده جمع آوری سازه پل قدیمی گیشا آغاز خواهد شد که این روند حدود دو ماه به طول خواهد انجامید. بعد از اجرای پروژه بخش های مورد نیاز پل قدیمی گیشا مجدد احیا خواهد شد.

نائب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به احتمال بوجود آمدن مشکلات ترافیکی با برداشته شدن سازه قدیمی پل گیشا، اظهار کرد: سعی شده تا با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی تدابیر لازم برای به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی اندیشیده شود. از این رو تا زمانی که عملیات خاکبرداری شروع می شود، دسترسی های جدیدی در طول پروژه اضافه خواهد شد تا بار ترافیکی توزیع شود.

وی به زمان آغاز پروژه تقاطع بزرگراه شهید چمران و بزرگراه جلال آل احمد در سال 94 اشاره کرد و با تاکید بر لزوم تسریع در به اتمام رساندن این پروژه گفت: یکی از مشکلات این پروژه وجود معارضین تاسیساتی متعدد بود که با تلاش کارشناسان و دستگاه های مربوطه این مساله مرتفع شده و پروژه آماده خاکبرداری است.

حبیب زاده در ادامه به ارائه توضیحاتی درباره پروژه زیرگذر استاد معین پرداخت و گفت: در این پروژه نیز تغییراتی رخ داده و در تقاطع خیابان آزادی تونل پیش بینی شده است . با مطالعات جدید انجام شده توسط شهرداری شاید مسیر جنوب به شمال تونل جهت عبور عابرین و دوچرخه در نظر گرفته شود.

بنا براعلام روابط عمومی شورای شهر، رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با یبان اینکه در این پروژه از روش جدیدی برای خاکبرداری استفاده می شود ، گفت: در روش جدید، تعداد هفت عدد تیر عمود بر خیابان آزادی اجرا شده است و خاکبرداری و مقاوم سازی به صورت مقطعی است تا هیچ نشستی در خیابان آزادی نداشته باشیم. البته خیابان آزادی مرتب و لحظه ای پایش می شود تا مشکلی برای این خیابان بوجود نیاید.

وی گفت: برای این پروژه نیز از تیرماه روزشمار اتمام پروژه نصب خواهد شد و ان شالله تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها