کد خبر: 291723
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۳:۰۸:۱۳
| |

سولسشر مارسیال را نمی‌خواهد

اولگنار سولسشر تمایلی به حفظ مهاجم فرانسوی خود ندارد، این در حالی است که منچستریونایتد در تلاش برای جذب پائولو دیبالا است.

سولسشر مارسیال را نمی‌خواهد
کد خبر: 291723
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۳:۰۸:۱۳

اعتمادآنلاین| ‌ براساس گزارش رسانه‌های انگلیسی از جمله «تایمز»، رفتارهای اخیر آنتونی مارسیال در منچستریونایتد باعث شده تا کاسه صبر اولگنار سولسشر لبریز شود و قصد دارد این مهاجم فرانسوی را در تابستان پیش‌رو در لیست فروش قرار دهد، این در حالی است که مارسیال 23 ساله در ماه ژانویه با امضای قراردادی پنج ساله خود را تا سال 2024 به منچستریونایتد متعهد کرد.

بر اساس گزارش «تایمز» فیلمی که از نحوه گرم کردن مارسیال پیش از شروع بازی منچستریونایتد با چلسی منتشر شده، باعث عصبانیت سولسشر شده است. این مهاجم فرانسوی پیش از بازی با چلسی که در نهایت به تساوی یک - یک در اولدترافورد انجامید، هنگام گرم کردن وقتی متوجه شد که در ترکیب اصلی شیاطین سرخ برای این بازی نیست، یک جا ثابت ایستاد و تنها توپ را زیر پای خود عقب و جلو کرد.

سولسشر و مدیران منچستریونایتد بر این باورند که مارسیال تمام توان خود را در تمرینات و لحظات حساس بازی‌ها به کار نمی‌گیرد. این مهاجم 23 ساله این فصل در 26 بازی لیگ برتری ضمن به ثمر رساندن 10 گل، دو پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.


در سوی دیگر به نظر می‌رسد جذب پائولو دیبالا یکی از اولویت‌های اصلی منچستریونایتد در تابستان پیش‌رو باشد. روز یکشنبه بود که سایت «کالچو مرکاتو» گزارش داده بود منچستریونایتد وضعیت این مهاجم آرژانتینی را زیر نظر دارد و نشریه «سان» هم خبر داد بود، سران این باشگاه ایتالیایی در صورت دریافت پیشنهادی 100 میلیون یورویی با جدایی وی موافقیت خواهند کرد، اکنون «رادیو مونت‌کارلو» مدعی شده تلاش من‌یونایتد برای جذب دیبالا جدی‌تر شده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها