حمله دوباره فتح الله‌زاده به مدیران استقلال/ با 400 میلیارد هزینه با استقلال چه کردید؟/ حرف‌های زیادی برای گفتن دارم

مدیرعامل سابق استقلال گفت:آقای روحانی که رئیس‌جمهور این مملکت هستید آیا مشکلات ورزش را نمی‌بینید؟

حمله دوباره فتح الله‌زاده به مدیران استقلال/ با 400 میلیارد هزینه با استقلال چه کردید؟/ حرف‌های زیادی برای گفتن دارم
کد خبر: 291744
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۳:۳۸:۱۰

اعتمادآنلاین| ‎ علی فتح‌الله‌زاده با اشاره به حذف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: من قبل از اینکه بخواهم در مورد استقلال یا پرسپولیس صحبت کنم باید بگویم کسانی که در این مملکت نماینده مردم هستند باید از حق آنها دفاع کنند. یعنی مجلس شورای اسلامی نمی‌بیند در ورزش چه اتفاقاتی می‌افتد؟ این همه مدیر لایق را به گوشه خانه‌ها انداخته‌اند و کارشناسان این مدیران را صدا می‌زنند اما کسی آنها را نمی‌بیند؟ من خودم را نمی‌گویم و بهتر است روی نام من قلم قرمز بکشند ولی آیا رفاقت حزبی و مجلسی فراتر از حقوق مردم است؟ چرا مجلس نمی‌تواند روی ورزش نظارت کند و باشگاهی که بالغ بر 400 میلیارد تومان طی چند سال اخیر هزینه کرده باید به این روز بیفتد؟ پولی که مردم پرداخت کرده‌اند به واسطه تصمیم شخصی به نام وزیر در یک باشگاه هزینه می‌شود اما تصمیمات همه رفاقتی صورت گرفته است. اگر این تصمیمات کارشناسی باشد در یکسال سه مدیرعامل تغییر نمی‌کند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال افزود: جوان عاشق هوادار استقلال برای آنکه حق تیمش ضایع نشود، مقابل وزارت ورزش می‌رود اما او را بازداشت می‌کنند سؤال من این است آیا سلطانی‌فر تا به حال من را دیده است؟ آیا تا به حال با من صحبتی کرده است؟ این همه هیأت مدیره رنگ و وارنگ آورده‌اند و آخرش شده این، آقای وزیر به من بگو اگر شما از وزارت ورزش بروید کجا شما را می‌شناسند؟

وی ادامه داد:‌آقایان برای من پرونده باز کرده‌اند اما بعد از چند سال این حرف را در مصاحبه رسمی می‌گویم سه سال است من را از این دادگاه به آن دادگاه می‌برند آن هم به خاطر ادعاهای واهی و دروغ ولی هواداران استقلال بدانند به کسی اطمینان کرده‌اند که حتی یک مورد هم مشکل نداشته است. از دادگاه قضایی هم تشکر می‌کنم که همه چیز را موشکافانه بررسی کرد و رأی داد. جالب است وقتی دادگاه رأی به تبرئه من داد دوباره اعتراض کردند که من را محکوم کنند. من با 60 میلیارد پول سه جام قهرمانی برای این باشگاه آوردم اما آیا حقم این بود که سه سال پیاپی به دادگاه بروم؟‌آقایان با 400 میلیارد خرج چه برای استقلال آوردید؟ چرا شخصیت این تیم را پایین کشیدید؟‌

وی در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: کمپ حجازی را اجاره داده‌اند و مرتب می‌گفتند این کمپ معارض دارد اگر کمپ حجازی معارض دارد چگونه آن را اجاره داده‌اید؟ شما فکر می‌کنید مردم این مسائل را نمی‌فهمند. این‌ها این کارها را می‌کنند که فردا آن کمپ را از استقلال بگیرند و بگویند فتح‌الله‌زاده در مورد کمپ حجازی ادعای دروغ داشت. دوستان با وقاحت در تلویزیون مدعی می‌شوند 90 درصد بدهی‌ها را داده‌ایم. وقتی اینگونه رفتار می‌کنید استقلال به روزی می‌افتد که مقابل تیم‌هایی شکست می‌خورد که باید به هر کدام از آنها سه چهار گل بزند.

مدیرعامل سابق استقلال تصریح کرد: آقایان از چهره مظلوم یک جوان محبوب استفاده می‌کنند که خودشان را پشت این قضایا پنهان کنند البته گله من نه از امیرحسین فتحی است و نه از اعضای هیأت مدیره بلکه من حرفم به کسانی است که مسئول این کار هستند. این‌ها را نگفتم که فقط در مورد استقلال حرف بزنم بلکه باشگاه پرسپولیس هم وضع خوبی ندارد شما بگویید چرا نایب قهرمان آسیا باید در این مرحله حذف شود؟ آقایان نماینده مجلس این‌ها بی‌کفایتی نیست پس چیست؟ آن وقت یک نفر چنان قیافه می‌گیرد که فکر می‌کند چه کاری برای ورزش این کشور انجام داده است. اگر من حرفی نمی‌زدم فقط به خاطر اینکه دل هوادار خون نشود وگرنه خدا را شکر طوری کار کردم که همیشه سرم بالا است. آقایان من لال نیستم و مثل بعضی‌ها نمی‌روم که ساکت شوم تا جواب کارهایم را ندهم. بلکه من با کارم همه را لال می‌کنم. تیمی که هر سال یک قهرمانی می‌آورده الان در حسرت یک قهرمانی است.

وی ادامه داد: هوادار استقلال مظلوم است، آقای روحانی که رئیس‌جمهور این مملکت هستید این مسائل را نمی‌بینید؟‌ اگر به شما گزارش نمی‌دهند که باید واویلا گفت و اگر می‌بینید و سکوت می‌کنید جای تأسف دارد. استقلال هوادار میلیونی دارد ولی ظاهراً نمی‌خواهید باور کنید. شما به عنوان مسئول دولت وقتی به یک شهرستان می‌روید 50 هزار نفر برای شما جمع می‌شوند اما استقلال اگر به یک شهرستان برود 100 هزار نفر جمعیت برای او به استادیوم می‌رود. حداقل مسئولیت را به افرادی بسپارید که قوی باشند.

وی تصریح کرد: تا سال گذشته پرسپولیسی‌ها بازی‌ها را می‌بردند و من چیزی نمی‌گفتم اما حالا می‌گویم شما چرا طاهری را عوض کردید؟ چرا گرشاسبی را تغییر دادید؟ مگر گرشاسبی بد مدیریت می‌کرد؟ الان هم عرب را اذیت می‌کنند. امیدوارم این تصمیمات شخصی را از ورزش کشور قطع کنند یکسری بچه در وزارت ورزش تصمیم می‌گیرند و به وزیرش مشورت می‌دهند.

فتح‌الله‌زاده تأکید کرد: من الان در ایران نیستم و حرف‌های بسیار زیادی دارم مطمئن باشید وقتی به ایران برگردم در یک نشست مطبوعاتی صحبت‌هایی می‌کنم که آقایان دست از کارهای زشت و پلیدشان بردارند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها