سخنگوی سازمان غذا و دارو تاکید کرد:

عدم صدور مجوز تبلیغ محصولات سلامت محوری در ماهواره

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: مجوزی برای استفاده از لوگوی این سازمان برای تبلیغ هیچ‌یک از محصولات سلامت‌محور در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان صادر نشده است.

عدم صدور مجوز تبلیغ محصولات سلامت محوری در ماهواره
کد خبر: 291874
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ۱۸:۳۹:۴۹

اعتمادآنلاین| شهرام شعیبی افزود: فرآورده های سلامت‌محور شامل دارو، مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی هستند.


وی تاکید کرد: تبلیغات برخی از این محصولات از جمله فرآورده های آرایشی و بهداشتی و مکمل ها با لوگوی سازمان غذا و دارو غیرمجاز و ممنوع است.


وی اضافه کرد: شبکه‌های ماهواره‌ای با سوء استفاده از مجوزهای بهداشتی ملی و بین المللی مانند تائیدیه های سازمان جهانی بهداشت WHO و سازمان غذا و داروی آمریکا FDA، وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل هایی را تبلیغ می کنند که برخی از آنها ممکن است فاقد اصالت تولید بوده و حتی تقلبی باشند که مصرف آنها برای سلامت مصرف کنندگان مخاطره آمیز است.


سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: این سازمان مصرف فراورده هایی که در شبکه‌های ماهوراه ای فارسی‌زبان تبلیغ می شود، به هیچ وجه توصیه نمی کند.


شعیبی افزود: مردم برای اطمینان از ایمنی و سلامت محصولات، می توانند با مراجع ذی صلاح مانند معاونت های غذا و دارو یا داروسازان مورد اعتماد خود قبل از خرید مشورت کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها