کد خبر: 291930
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۰۹:۰۴:۴۴
| |

سارا قمی:

شرایط تیم از نظر مالی بسیار بد است

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: وقتی تعدادی بازیکن فیکس را از دست دادیم چطور می‌توانیم در کورس قهرمانی بمانیم؟

شرایط تیم از نظر مالی بسیار بد است
کد خبر: 291930
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۰۹:۰۴:۴۴

اعتمادآنلاین| ‌ تیم فوتبال زنان ملوان در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل آذرخش تهران قرار گرفت و با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید. با توجه به مشکلات مالی که دامنگیر ملوان شده، تعدادی از بازیکنان این تیم در نیم‌فصل جدا شدند همین موضوع باعث شد تا مریم ایراندوست که به عنوان سرمربی با ملوان کار می‌کند وارد زمین شود.

سارا قمی بازیکن تیم فوتبال زنان ملوان درباره تمرینات این تیم اظهار داشت: من به دلیل آسیب‌دیدگی که داشتم یک جلسه استراحت کردم و تمرین نداشتم اما باید در دیدار با سپیدار به میدان بروم.

وی درباره شرایط مالی تیم، گفت: شرایط تیمی از نظر مالی بسیار بد است اما از نظر روحی و روانی به خاطر حضور مریم ایراندوست، شرایط بهتری داریم. ما به دلیل مسائل مالی 5 بازیکن فیکس را از دست داده‌ایم به همین دلیل در بازی با آذرخش مریم ایراندوست مجبور به بازی شد و حتی 3 پاس گل هم داد.

بازیکن ملی‌پوش ملوان خاطرنشان کرد: چون پرداختی نداشتیم تعدادی از بازیکنان جدا شدند با این شرایط چطور می‌توانستیم در کورس قهرمانی بمانیم؟ ما ابتدای فصل خوب نتیجه گرفتیم اما در ادامه این مشکلات باعث شد تا از کورس قهرمانی دور شویم.

وی درباره اینکه پیشنهادی در نیم‌فصل داشته یا نه و چرا از ملوان جدا نشده، تصریح کرد: من پیشنهاد داشتم اما ما برگشتیم که ملوان را احیا کنیم نه اینکه وسط فصل تیم را جا بگذاریم و برویم.

قمی درباره دیدار با سپیدار، عنوان کرد: تلاش ما این است که 3 امتیاز را کسب کنیم. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چه نتیجه‌ای کسب می‌شود اما باید برای این 3 امتیاز بجنگیم. حریف را آنالیز کرده و فیلم بازی‌های این تیم را دیده‌ایم. تلاش می‌کنیم برنده از زمین خارج شویم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها