کد خبر: 292011
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۱۰:۴۲:۲۱
| |

وزیر تعاون:

سبد معیشتی در ماه رمضان بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب شخصی خود در توئیتر، اعلام کرد: یک نوبت دیگر سبد معیشتی به همه خانوارهای بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان در ماه رمضان توزیع می‌شود.

سبد معیشتی در ماه رمضان بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود
کد خبر: 292011
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۱۰:۴۲:۲۱

اعتمادآنلاین| محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه در این پیام توئیتری به دیدار دیشب رئیس جمهوری با مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و نوشت: رئیس جمهور حرفهای خوب زیادی گفت و دوتا به دلم نشست، اول اینکه در سال مالی سخت تر از 1397 باید چتر حمایتمان را گسترده تر کنیم. دوم اینکه یک نوبت دیگر سبد معیشتی به همه خانوارهای بهزیستی و امداد و نیازمندان در ماه رمضان بدهید. شکر.


حسن روحانی شامگاه سه شنبه در دیدار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی تاکید کرد: در شرایط کنونی ممکن است بسیاری از افرادی که قبلاً توانمند بودند به حمایت نیاز داشته باشند، لذا باید چترحمایتی نسبت به این گونه خانواده‌ها گسترش یابد و هر مقدار که ضروری است و تشخیص داده می‌شود، بایستی این کار انجام شود و دولت آن را وظیفه خود می‌داند.


رئیس جمهوری در پایان سخنان خود، با اشاره به درخواست رئیس کمیته امداد برای اختصاص یک بسته حمایتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در ماه رمضان، گفت: دستور می‌دهم یک بسته غذایی به همه عزیزان در کمیته امداد و بهزیستی در این ماه مبارک داده شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها