تابش نایب رئیس فراکسیون امید مجلس:

 ضرب‌الاجل 60 روزه ایران تصمیمی مقتدرانه و در جهت تامین منافع ملی است

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس ضرب الاجل 60 روزه ایران برای طرف‌های برجام را تصمیمی مقتدرانه، هوشمندانه و درجهت تأمین منافع ملی دانست و ابراز امیدواری کرد که سایر کشورها با عمل به تعهدات خود، ایران را در ایفای تعهدات بین المللی و نقش آفرینی مؤثر در منطقه یاری کنند.

 ضرب‌الاجل 60 روزه ایران تصمیمی مقتدرانه و در جهت تامین منافع ملی است
کد خبر: 292039
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۸ ۱۱:۰۷:۰۹

اعتمادآنلاین| محمدرضا تابش با اشاره به ضرب الاجل 60 روزه ایران برای طرف‌های برجام گفت: تصمیماتی که مسئولان کشور در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا در پیوند با رژیم صهیونیستی و انفعال اروپا گرفته‌اند، خردمندانه و شرافتمندانه است.

وی افزود: علیرغم هشدار رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بی اعتمادی به آمریکا در مذاکرات هسته‌ای، برای تأمین منافع ملی و توجه به خواست اکثریت مردم که خواهان صلح و آرامش هستند، در این موضوع با قدرتهای جهانی مذاکره و برجام که مبتنی بر خرد و توافق جمعی بود متولد شد. آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز در چند نوبت نسبت به اجرای کامل تعهدات ما، صحّه گذاشت و فتوای رهبری انقلاب مبنی بر حرام دانستن ساخت سلاح هسته‌ای منتشر شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس با طرح این سوال که «ما چه کار و اقدامی در جهت اجرای برجام باید انجام می‌دادیم که انجام نداده‌ایم؟»، گفت: خروج یکجانبه و قلدرمآبانه آمریکا و انفعال و کندی اروپا در ایفای تعهدات جبرانی ما را به تصمیم گیری اخیر رساند که کاملاً مقتدرانه، هوشمندانه و در جهت تأمین منافع ملی است.

تابش همچنین ادامه داد: ما در حال حاضر تمامی اقدامات خویش را طبق قواعد پیش بینی شده در برجام قرار داده‌ایم و امیدواریم سایر کشورها با عمل به تعهدات خود، ایران - کانون ثبات در منطقه و در خط مقدم مقابله با تروریسم را در ایفای تعهدات بین المللی و نقش آفرینی مؤثر در صلح و ثبات منطقه‌ای و جهانی- یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: گزینه‌های خروج از برجام و خروج از ان پی تی مقابل روی ماست که در موقع لزوم و با محاسبه دقیق هزینه - فایده آن برای مردم و کشور، تصمیم خواهیم گرفت.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: کشورهای متخاصم از قدرت نیروهای مسلح ما در منطقه مطلعند و در صورت به خطر افتادن منافع و امنیت ملی ایران، نقاط فراوان آسیب پذیر آنها در امان نخواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها